וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאיודה: "אני לא צריך לשלם את המחיר בגלל שאני מהיר"

14.12.2014 / 9:37

חלוץ מכבי נתניה התאכזב מכך שפסלו לו שער חוקי: "עובדה שלכריסטיאנו רונאלדו זה לא קורה". בקבוצה נחושים: "צריך לכוון גבוה בעסקת המכירה שלו". ירין חסן: "חדוות המשחק חזרה לנו"

one

סקאוט מטעמה של גנט עקב אתמול (שבת) אחר לארי קאיודה במשחק של מכבי נתניה נגד מ.ס. אשדוד (0:0) וכעת ממתינים בקבוצה להתפתחויות. כפי שפורסם בשבוע שעבר בוואלה! ספורט, הגיע נציג של הקבוצה הבלגית לעקוב אחר השחקן על פי ההמלצה של דודו דהאן המייצג את החלוץ הניגרי.

קאיודה היה טוב יותר מאשר במשחקים האחרונים שלו והשופט מנשה משיח גם פסל לו שער חוקי, אחרי שהוטעה על ידי אחד הקוונים. "זה הגול הרביעי שפוסלים לי העונה", אמר קאיודה לחבריו בחדר ההלבשה. "אני לא מבין למה מחפשים אותי כל הזמן?". כשנאמר לקאיודה על ידי אחד השחקנים שהוא כנראה נתפס בנבדלים בגלל המהירות שלו, השיב החלוץ: "אז למה את כריסטיאנו רונאלדו לא תופסים כל הזמן בנבדל? אני לא צריך לשלם מחיר בגלל שאני שחקן מהיר".

במכבי נתניה להוטים למכור את קאיודה ובונים על 3.5 מיליון שקל לפחות. כזכור לא רק נתניה תיהנה ממכירתו של קאיודה. גם קבוצת הארטלנד הניגרית אמורה לקבל חלק מדמי המכירה וכן סוכנו הניגרי אמקה, שטוען שאי אפשר לבצע שום עסקה בלעדיו. קאיודה עצמו סיפר בסוף השבוע לאחד ממקורביו כי גם הוא יבקש חלק מדמי המעבר מאחר שאלי שגב חייב לו כסף.

בנתניה כאמור, מקווים למכירה בסכום של מיליון יורו כשאחרי כל הקיזוזים שואפים בקבוצה להכניס לקופה כ-700 אלף יורו. גם בנתניה וגם דהאן עצמו לא מכוונים בשלב הזה למכירה לקבוצה בישראל ובטח לא לקיזוז עם החוב של נתניה לבית"ר ירושלים על אריאל הרוש. "צריך לכוון מאוד גבוה בנושא מכירת קאיודה אחרת אין טעם למכור אותו", אמר בכיר במועדון, "המכירה שלו צריכה להניב סכום גבוה שיסייע לגמור את העונה הזו". נתניה תנסה להשתחרר משחקנים נוספים בחלון ההעברות הקרוב, אם כי לא על ידי מכירתם אלא רק על ידי חסכון המשכורות שלהם. בראש השחקנים עומדים עמרי קנדה וגבריאל ג'ורג'ו.

הבעלים אלי שגב חזר בסוף השבוע והבטיח לגורמים בהנהלה כי השבוע יזרים כמיליון שקל לטובת הפעילות השוטפת של המועדון. בלם הקבוצה ירין חסן שפותח כבר משחק שני ברציפות ומוסיף לשקט שהקבוצה צריכה מאחור, אמר אחרי המשחק: "רואים שחדוות המשחק חזרה לנו. המשכורות שקיבלנו עזרו לכך ללא ספק. אני מאמין שנצא לדרך חדשה".

ירין חסן שחקן מכבי נתניה. ניב אהרונסון
"מאמין שנצא לדרך חדשה". ירין חסן/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully