וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עומר אצילי עשוי לפתוח בהרכב מול רעננה

הקשר, שכבש את שער השיוויון נגד מכבי תל אביב, עשוי לקבל קרדיט מקורצקי מול הקבוצה מהשרון (שני, 20:00, ספורט 2), המאמן מתלבט בחוד בין קוראץ' לאיציק כהן. הצעה כספית תוגש לדודו ביטון

מחזור 13מחצית15/12/2014
בית"ר ירושלים
    0
      הפועל רעננה
      one
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * 5 מפגשים בליגה הראשונה: הפועל רעננה מעולם לא ניצחה את בית"ר ירושלים. שלושה משחקים נגמרו בניצחון של בית"ר ושניים נגמרו בתיקו.

      * בית"ר אירחה רק פעמיים את רעננה – ניצחה פעם אחת (בעונת 09/10, שלושער של ברק יצחקי) וסיימה בתיקו 1-1 (בעונה שעברה).

      * זה יהיה משחק הליגה ה-14 שייערך העונה במושבה. עד עכשיו האצטדיון הזה הרבה יותר נחמד לקבוצות החוץ, שניצחו שם 7 פעמים לעומת 4 ניצחונות בלבד למארחות (יש עוד שתי תוצאות תיקו).


      * זו הפעם השלישית ברציפות (מאז שחזרנו לליגה של 14 קבוצות) שבית"ר ירושלים סוגרת את הסיבוב הראשון. בשתי הפעמים הקודמות היא סיימה בתיקו את המשחק הזה (1-1 עם מכבי ת"א ב-12/13, 0-0 בסכנין ב-13/14).

      נתונים: דריבליסט

      מאמן בית"ר ירושלים, מנחם קורצקי. קובי אליהו
      פוגש את האקסית. קורצקי/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: בית"ר ירושלים

      בבית"ר ירושלים מתייחסים למשחק נגד הפועל רעננה ביום שני (20:00) כאל משחק של מומנטום. גורם בצוות המקצועי אמר לקראת המשחק: "אנחנו בהרכב חסר ובמשחק מאוד משמעותי. אם ננצח אותו נשלים 7 נקודות בשלושה משחקים ומומנטום חיובי. זה ייתן המון ביטחון לקראת המשחקים נגד הפועל באר שבע ומכבי חיפה".

      כאשר בצוות המקצועי מדברים על הרכב חסר, מתייחסים בעיקר לחסרונם של ססאר ארסו ואלי דסה. מי שצפויים למלא את מקומם הם טל כחילה ותומר ירוחם: "אנחנו סומכים עליהם במאה אחוז. הם לא שיחקו כמעט העונה וירצו להוכיח את עצמם ולפעמים זה יכול להיות רק לטובה. מה גם שמדובר בשני שחקני בית של המועדון, מה שהקהל תמיד שמח לראות".

      מי שעשוי לחזור אף הוא להרכב זהו עומר אצילי. הקשר פתח פעם אחת בלבד העונה, נגד הפועל עכו במחזור השלישי. שער השוויון הדרמטי של אצילי נגד מכבי תל אביב נתן לו המון ביטחון ואם יפתח יהיה זה על חשבונו של לידור כהן. גם בחוד ההתקפה הצוות המקצועי עדיין מתלבט בין זרקו קוראץ' לאיציק כהן, כאשר העדיפות כרגע היא לקוראץ'.

      שחקן בית"ר ירושלים, עומר אצילי, מול מהראן ראדי, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
      קיבל הרבה ביטחון מהשער נגד מכבי תל אביב. אצילי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: הפועל רענננה

      הנצחון האחרון של הפועל רעננה הושג אי שם לפני חודש וחצי, בתחילת חודש נובמבר ומאז רשמה הקבוצה חמישה משחקים רצופים ללא נצחון. רעננה מדורגת כעת במקום ה-12, ממש מעל הקו האדום, אבל נצחון חוץ מחר בטדי, יקפיץ אותה בחזרה למקום השביעי במרכז הטבלה.

      המאמן חיים סילבס צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב שלו, לעומת ה-11 שסיימו במחזור שעבר בתיקו עם בני סכנין, כאשר הבלם יוגב לרמן יחזור להרכב, על חשבון אוואנס קנגוואה, מה שאומר שהקבוצה תחזור לשחק שוב במערך מעובה של חמישה שחקני הגנה. בן בנימין, פדרו פטראצי וסער בנבנישתי ישתפו פעולה בקישור, כאשר העבודה בחלק הקדמי תיפול שוב על ממאדו צ'אם ואנתוני ווקאמה.

      שחקן הפועל רעננה, אנתוני וואקמה. ברני ארדוב
      יצליח להפתיע את בית"ר? ווקאמה/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      בית"ר ירושלים: תומר ירוחם

      המגן הצעיר יערוך הופעת בכורה בהרכב במקומו של אלי דסה שנמצא בעונה נפלאה. בבית"ר מאוד מאמינים בירוחם וביכולת שלו להתפתח לרמות הגבוהות ומחר זאת הזדמנות עבורו להפוך לשחקן קבוע ברוטציה של קורצקי.

      הפועל רעננה: אנתוני וואקמה

      רעננה תחזור למערך של חמישה בהגנה, במטרה להסתגר ולעקוץ את בית"ר במתפרצות. וואקמה הוא האיש המרכזי שיצטרך להוציא לפועל את ההזדמנויות הלא רבות שרעננה צפויה לקבל בטדי ואם יצליח לשחזר את כושרו מתחילת העונה, רעננה עשויה לחזור מהבירה עם נקודה יקרה ואלי אפילו שלוש

      גל כהן שחקן הפועל חיפה מול ז'רקו קוראץ' שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
      מקבל עדיפות מקורצקי על פני איציק כהן, אבל הכול יכול להשתנות. קוראץ'/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 6500

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        4
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully