וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ששחקנים יפסיקו עם המסרים דרך התקשורת"

14.12.2014 / 8:21

אצל האלופה מתחילים לאבד סבלנות: "מי שלא יכול לעמוד בתחרות על מקום בהרכב, שיבוא ויגיד ולא ישלח מסרים דרך גורמים כאלו ואחרים". פאקו: "מבחינתי חואן פאבלו שוער מצוין"

one

במכבי תל אביב מתחילים לכעוס על הפסטיבל שיש אחרי כל מחזור על רקע אי שיתופם של שחקנים. אתמול (שבת) בניצחון 1:3 על הפועל פתח תקוה, שוב היה תורו של עדן בן בסט לשבת על הספסל וגם קרלוס גרסיה וניקולה מיטרוביץ' לא קיבלו דקות.

"ששחקנים יפסיקו להעביר לנו מסרים דרך התקשורת", אמר גורם במועדון. "כל מי שנמצא במכבי תל אביב לקח בחשבון מראש שהוא יקבל את השכר הכי טוב ואת התנאים הכי טובים, אבל גם יהיה נתון לתחרות הכי גדולה בליגה. מי שלא יכול לעמוד בזה, שיבוא ויגיד, ויפסיק לשלוח מסרים דרך גורמים כאלה ואחרים. פאקו לא צריך לעמוד אחרי כל משחק ולהסביר למה זה לא שותף ולמה ההוא לא פתח".

פאקו ביצע אתמול חמישה שינויים בהרכב והסביר בסיום בסבלנות, מה עומד מאחורי החלטותיו: "אני חייב להגיע לחודש מרץ כשכמה שיותר שחקנים שלי נמצאים במעגל השחקנים שאני יכול להשתמש. אני חייב לקחת בחשבון שבמרץ ובאפריל יהיו שחקנים פצועים או כאלה שלא יהיו בכושר טוב, ואני צריך כמה שיותר שחקנים שצברו משחקים לאורך כל העונה".

פאקו סיפר על התקופה הקשה שעבר מהראן ראדי שכנראה הסתיימה אתמול עם השער היפהפה שכבש ממרחק: "מהראן בא אלי לפני מספר שבועות ושאל מה הוא צריך לעשות כדי לשחק. אמרתי לו שהוא צריך לחכות כי השחקנים שמשחקים במשבצות שלו נמצאים בכושר מצוין. אז הוא חיכה והתאמן, וקיבל היום את ההזדמנות והחזיר בשער נהדר אותו אני אקח לאוסף הפרטי שלי".

את השער המהיר והמיותר שספגה הקבוצה מרגליו של שחר הירש, הפיל פאקו דווקא על שחקני ההגנה: "עם מיקום טוב יותר של שחקני ההגנה, לא היינו סופגים". השער הגיע אחרי טעות של השוער חואן פאבלו, אבל הבאסקי המשיך לגונן על שוערו: "גם אם הוא טעה ויכול היה לקלוט את הכדור, אני עדיין מחזיק ממנו שוער מצוין".

מאוחר יותר סיפר המאמן שחואן פאבלו, אשר סובל כבר זמן רב מפציעה בזרת, נפל רע על כף היד בחימום ובכל זאת התעקש לשחק, דבר שהוכח כטעות ולראייה החלפתו בהפסקה על ידי ברק לוי. באשר לחצי גמר גביע הטוטו ביום רביעי, נראה שפאקו ייתן למרבית השחקנים שלא פתחו אתמול לשחק בהרכב. כשירותו של ראדה פריצה עדיין בספק כיוון שהוא סובל ממתיחה קלה בשרירי המפשעה.

מהראן ראדי שחקן מכבי תל אביב חוגג. ברני ארדוב
המתין בסבלנות ולקח את ההזדמנות בשתי ידיים. ראדי/ברני ארדוב

מי שחזר אתמול לשחק אחרי היעדרות של ארבעה חודשים הוא דן איינבינדר שנכנס כמחליף. "חשוב לי מאוד להגיד תודה רבה לצוות הרפואי של מכבי תל אביב. הם עזרו לי להשתקם בצורה הכי טובה והכי מהירה", ביקש הקשר להגיד בפתיחת דבריו.

הוא הוסיף: "התרגשתי לחזור לשחק. אני מקווה שתהיה לכך המשכיות. אני נכנס לסיטואציה לא קלה, כשנפצעתי היה צוות אחר בראש מכבי תל אביב. אני מקווה שהמאמן יהיה סבלני איתי וייתן לי צ'אנסים. מה שמאפיין אותי זה שאני יכול לשחק בכל תפקיד בקישור. במשחק הזה שיחקתי קצת יותר קדימה. הכי חשוב שניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. קרית שמונה ובאר שבע איבדו נקודות וזה מקרב אותנו למקום הראשון".

על הביקורות המוטחות בקבוצה כאשר היא לא מציגה כדורגל אטרקטיבי, אמר איינבינדר: "אנחנו אלופים בשנתיים האחרונות ויש ציפיות גדולות מהקבוצה. אנחנו יכולים להיות מרוצים, אבל עם זאת צריך כל הזמן להשתפר כי המטרה היא להיות במקום הראשון ואנחנו עדיין לא שם".

איינבינדר שיחק בקרית שמונה לפני שהגיע למכבי תל אביב והוא יודע מה מרגישים שם: "קרית שמונה זה המקום הכי נוח להרגיש בו לא בלחץ מהמקום הראשון. אני בטוח שהם מופתעים שהם ראשונים ולא אנחנו".

באשר לעליונות של ערן זהבי ולתחושות השחקנים במכבי כלפי הכוכב, אמר איינבינדר: "באופן אישי ערן זהבי צריך לקבל את כל התשבחות וכל הפרגונים על מה שהוא נותן למכבי תל אביב. אנחנו אוהבים אותו ומפרגנים לו ונעזור לו כדי שישיג את כל המטרות האישיות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully