וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם לקבוצות: קרוס אסול תפגוש את ריאל מדריד בחצי הגמר

המקסיקנים ניצחו 1:3 את ווסטרן סידני אחרי הארכה וייאבקו מול אלופת אירופה על הזכות להגיע לגמר. אוקלנד סיטי הפכה לאלופת אוקיאניה הראשונה שמגיעה לחצי הגמר, אחרי שהפתיעה עם 0:1 את סטיף האלג'יראית

מריו בילן שחקן אוקלנד סיטי מעל טופיק זרארה שחקן סטיף. AP
אוקלנד דילגה גם מעל המשוכה האפריקאית. מריו בילן/AP

משחקה של ריאל מדריד הוקדם לאמש (שישי) כדי לאפשר לה להתארגן לטיסה למרוקו, לקראת התואר הבא שעומד על הפרק מבחינתה - אליפות העולם לקבוצות. הערב אלופת אירופה התבשרה שיריבתה בחצי הגמר ביום שלישי תהיה קרוס אסול שניצחה ברבע הגמר 1:3 את ווסטרן סידני האוסטרלית לאחר הארכה. סן לורנסו, אלופת דרום אמריקה, תפגוש בחצי הגמר הנוסף ביום רביעי את אוקלנד סיטי מניו זילנד, שניצחה 0:1 את סטיף האלג'יראית.

ווסטרן סידני - קרוס אסול 3:1

במשחק שנערך בתנאי מזג אוויר קשים ומגרש בוצי, שתי הקבוצות נאבקו על הניצחון כשהן יודעות שהפרס הוא מפגש מול ריאל מדריד הגדולה ביום שלישי. המשחק היה שקול מאוד עד שיאקופו לה רוקה האיטלקי ניצל את תנאי המגרש ובעט בחוכמה כדור שטוח מ-30 מטר שטס לפינה של חסוס קורונה. בדקה ה-74 נותרו האוסטרלים בעשרה שחקנים אחרי שמת'יו שפירנוביץ' הבלם הורחק בצהוב שני והלחץ של המקסיקנים השתלם כשקול הכשיל את מרקו פביאן ברחבה שתי דקות לסיום וחרארדו טוראדו דייק מהנקודה הלבנה ושלח את המשחק להארכה. האוסטרלים איבדו בהארכה גם את הבלם השני ניקולאי טופור סטנלי ומריאנו פאבונה השלים את המהפך בדקה ה-108 כשדחק מקרוב כדור שנעצר על השלולית וטוראדו השלים את הניצחון פנדל נוסף (118). המקסיקנים יפגשו את ריאל מדריד ביום שלישי (21:30) כשהמנצחת תפגוש בגמר את המנצחת בחצי השני בין אוקלנד סיטי לסאן לורנצו.

חרארדו פלורס שחקן קרוס אסול. AP
גשום בחוץ, חם בלב. חרארדו פלורס שחקן קרוס אסול/AP

סטיף - אוקלנד סיטי 1:0

שלושה ימים אחרי שניצחה בפלייאוף על העלייה לרבע הגמר, אוקלנד סיטי עשתה צעד נוסף במסע הקסם שלה במרוקו והפכה לאלופת אוקיאניה הראשונה אי פעם שמגיעה לחצי גמר אליפות העולם לקבוצות. טמאטי וויליאמס, השוער שהיה גיבור הניצחון בפנדלים על טטואן ביום רביעי, סיפק כמה הצלות גדולות, כשעל שער הניצחון בדקה ה-52 היה חתום האנגלי ג'ון אירווינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully