וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "פאקו לא צריך לשכנע אותי להישאר, יש לי חוזה ל-5 שנים"

13.12.2014 / 19:20

כוכב מכבי תל אביב דיבר על עתידו אחרי הצמד שלו מול הפועל פתח תקוה. פאקו: "זה ניצחון חשוב כי אנחנו רוצים להיות בפסגה". על ספסולו של בן בסט: "אבקש מההתאחדות לשחק עם יותר שחקנים"

one

מכבי תל אביב התאוששה הערב (שבת) כראוי מהתיקו המאכזב מול בית"ר ירושלים, כשניצחה את הפועל פתח תקוה 1:3 אל מול 11 אלף איש באצטדיון המושבה. שחר הירש הדהים את האלופה כבר בדקה החמישית, אלא שמהראן ראדי השווה (26) ואז הגיע תורו של ערן זהבי להשלים את המהפך עם צמד (45, 79) שהעלה את מניין שערי הליגה שלו העונה ל-15.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
לא עוצר. ערן זהבי/ברני ארדוב
פאקו מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יכול לנשום לרווחה. פאקו/ברני ארדוב

פאקו מאמן הצהובים סיכם: "זה ניצחון חשוב כי אנחנו רוצים להיות בפסגה בסוף העונה וכל שלוש נקודות הן חשובות. לא היינו מפוקסים מספיק בתחילת המשחק, ולא היינו צריכים לספוג את השער שספגנו, אבל משהו קרה ועשינו טעויות. אבל השחקנים היו יציבים ואיכותיים, ובסוף עשינו את זה".

על זהבי: "אני חוזר על זה שבוע אחרי שבוע, אנחנו מאושרים שהוא איתנו, אבל צריכים להחמיא גם לאלה שמאפשרים לו להבקיע. האם יעזוב? זה לא בשליטתי. ברור שננסה לשכנע אותו להישאר איתנו עד סוף העונה".

על בן בסט: "הוא כמו שאר השחקנים, אצטרך לבקש מההתאחדות לשחק עם יותר שחקנים בהרכב או בסגל. כרגע השחקנים ששיחקו מוכיחים לי שהם ראויים לשחק, ואני לא אומר שעדן לא ראוי לשחק".

ערן זהבי נשאל על רצף הכיבושים המטורף שלו ושמר על צניעות: "החברים שלי עוזרים לי כל משחק, אנחנו קבוצה טובה, עוזרים לי להגיע למצבים ועוזרים לי להבקיע. מספיק לדבר עליי, כי בלי החברים אני לא יכול לשחק כמו שאני משחק, אז תפרגנו להם ותפסיקו לשאול למה אני מבקיע. ברור שכיף להבקיע, ברור שאני רוצה להמשיך לשבור שיאים".

על כך שפאקו אייסטרן אמר שינסה לשכנע אותו להישאר במכבי תל אביב עד סוף העונה אמר זהבי: "הוא לא צריך לשכנע אותי, יש לי חוזה לחמש שנים במכבי תל אביב, אין לו עבודה כל כך קשה"

עידן בר און מאמן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
חזר למציאות אחרי הניצחון בדרבי. בר און/ברני ארדוב

עידן בר און מאמן המלאבסים שמר על פרופורציות בסיום: "יש פה הבדלי רמות מאוד גדולים, הבדלים עצומים ביכולות, בפיזיות, בספסל. השחקנים שלא משחקים במכבי יכולים להשתלב בכל קבוצה. אני גאה בשחקנים, ששמרו על תבנית המשחק לכל אורך 90 הדקות. קיבלנו שער בנקודה קריטית, ובגול השלישי שלהם הבנו שהמשחק גמור".

על חיזוק: "יש לך כסף בשבילי? הכל שאלה של כסף. אנחנו עובדים עם תקציב מאוד מאוזן, יש בעל הבית ומה שהוא יחליט לכבד. גם אם לא יהיה חיזוק נמשיך עם עבודה קשה, אני מאמין בקבוצה הזאת".

איזה גול. ראדי חוגג/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully