וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "אם היינו סופגים את הפנדל המשחק היה מתפתח אחרת"

שוער ריאל מדריד מרוצה מההדיפה שלו בדרך ל-1:4 על אלמריה ומתכונן לזכייה ראשונה בגביע העולם לקבוצות. אנצלוטי: "המשחק היה קשה". וגם: קצב ההבקעה הנדיר וה-'שיא' החדש של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. GettyImages
ועכשיו גם ביום שישי. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

ריאל מדריד האריכה אמש (שבת) את רצף הניצחונות המרשים שלה ל-20 בכל המסגרות, עם 1:4 מול אלמריה, שהיה קשה הרבה יותר מכפי שמשתקף בתוצאה הסופית. הבלאנקוס עלו ליתרון בדקה ה-34 משער נפלא של איסקו, אך כעבור חמש דקות חטפו את השוויון מורסה, לפני שגארת' בייל נגח פנימה בדקה ה-42. איקר קסיאס מנע ספיגה נוספת כשהדף פנדל בדקה ה-62, ובדקות האחרונות כריסטיאנו רונאלדו התעורר עם צמד (81 ו-88) שסתם על הגולל על חבריו של תומר חמד, שהשלים 90 דקות.

מספרי המשחק

* הניצחון ה-20 ברציפות של ריאל מדריד מציב אותה במרחק של 4 בלבד משיאה של קוריטיבה הברזילאית, שמככבת בספר השיאים של גינס עם 24 ניצחונות רצופים ב-2011. 12 מהניצחונות הללו היו בליגה, 6 נוספים בליגת האלופות ועוד שניים בגביע המלך.

* כריסטיאנו רונאלדו כבש את שעריו ה-24 וה-25 בליגה העונה. ב-2007 רוד ואן ניסטלרוי זכה בתואר הפיצ'יצ'י עם 25 שערים בעונה שלמה.

* 25 הכיבושים של רונאלדו הם יותר מסך שערי הליגה של ליאונל מסי, ניימאר ולואיס סוארס ביחד - 24.

* ממוצע ההבקעות של רונאלדו בליגה - 1.79 שערים למשחק - גבוה יותר מ-80 מתוך 97 הקבוצות בחמש הליגות הבכירות באירופה.

* והנה עוד שיא תוצרת הכוכב הפורטוגלי: הוא הפך לשחקן הראשון בתולדות ריאל מדריד שכבש במדי הקבוצה בכל אחד מימי השבוע, אחרי שסגר את הפינה עם שער ביום שישי.

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. רויטרס
רוצה תואר חדש. איקר קסיאס/רויטרס

"אלמריה נלחמה חזק והציבה בפנינו בעיות", אמר קרלו אנצ'לוטי, שקבוצתו בנתה פער זמני של חמש נקודות על פני ברצלונה בפסגת הלה ליגה לפני יציאתה למשחקי גביע העולם לקבוצות. "אבל בסופו של דבר האיכות שלנו באה לידי ביטוי. בכל מקרה, המשחק הזה היה קשה. הם דחפו אותנו, ואנחנו התקשנו לחבר כמה מסירות ולא הצלחנו לשמור על הכדור בקלות".

איקר קסיאס, שהדף פנדל ראשון בליגה מאז מרץ 2011, אמר בסיום: "אם היינו סופגים במצב של 1:2 לטובתנו, המשחק היה מתפתח אחרת, אבל הגבנו היטב לאחר מכן. במחצית דיברנו על כך שאנחנו לא מציגים את הרמה הרגילה שלנו, אבל היה לנו קצת מזל. אלה משחקים שצריך לקחת כשהם מגיעים". לגבי האתגר של הבלאנקוס במרוקו אמר קסיאס: " נגיע לטורניר חדש שמעולם לא זכינו בו, בתקווה שנוכל לשים את הדובדבן על הקצפת בעונה מלאת תארים".

היום: ברצלונה תנסה להתקרב מחדש לפסגה מול חטאפה (17:00, ספ' 5)

עוד באותו נושא

90 דקות לתומר חמד ב-4:1 של אלמריה מול ריאל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully