וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובר פירס: "לפטר את ארסן ונגר? זה יהיה מעשה של טירוף"

שחקן העבר של ארסנל תומך במאמן שסופג ביקורות קשות לאחרונה: "לא רוצה לחשוב איפה הקבוצה הייתה היום בלעדיו. הוא כמו פרגוסון, ותראו מה קרה למנצ'סטר יונייטד כשפרגוסון עזב"

one

בוידאו: תקציר ההפסד של ארסנל לסטוק סיטי בשבוע שעבר

ארסנל צריכה לדבוק בארסן ונגר והוא האיש הנכון להמשיך להוביל אותה חרף האכזבות. ואם הוא יפוטר? ייתכן שהצרות יהיו גדולות אפילו יותר, כך אומר שחקן העבר של הקבוצה רובר פירס ל"דיילי מייל" האנגלי.

בשבועות האחרונים הביקורת על ונגר הולכת וגוברת, גם בקומת ההנהלה של המועדון ובקרב האוהדים. שנים ארוכות ללא מאבק אמיתי על האליפות, תואר אחד (גביע) בתשע שנים והידרדרות כמעט קבועה למקומות 3-4, גרמו לירידה בקרנו של המאמן.

"אני מבין את האוהדים, אני באמת מבין אותם", אמר פירס, "גם אני רוצה לראות ארסנל טובה יותר. אבל ונגר הוא האיש בשביל העבודה הזו, ב-100 אחוז. זה יהיה טירוף מצד ההנהלה לפטר את מי שהפך את ארסנל למה שהיא היום".

פירס בן ה-41 זכה עם ארסנל בשתי אליפויות ושלושה גביעים, ונבחר לשחקן העונה של העיתונאים ב-2001-02. ב-2003-04 היה חלק מהקבוצה המהוללת שזכתה באליפות בלי להפסיד משחק. הוא פרש אחרי כמה הופעות במדי אסטון וילה בעונת 2010-11, אבל לאחרונה ערך סוג של קאמבק, לליגה ההודית בה משחקים כדורגלני עבר נוספים.

הצרפתי הוסיף: "אני לא רוצה לחשוב איפה ארסנל הייתה היום בלי ונגר. המועדון הוציא הרבה כסף והתוצאות צריכות להיות טובות יותר, אבל ארסן הוא כמו אלכס פרגוסון בכל הנוגע לחשיבות שלו לקבוצה. ותראו מה קרה למנצ'סטר יונייטד אחרי שפרגוסון עזב. בארסנל יכולים לקרות אפילו דברים רעים יותר".

ארסן ונגר עם רובר פירס. GettyImages
פירס עם ונגר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully