וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קליבלנד עדיין הפייבוריטית להחתים את ריי אלן"

אחד הקלעים הגדולים בתולדות הליגה מבוקש גם על ידי הקליפרס וגולדן סטייט, אך בארה"ב טוענים שהקבוצה של בלאט מועמדת מובילה לצרפו. ההחלטה: בפברואר. לברון בספק גם למשחק מול ניו אורלינס

שחקני מיאמי היט לברון ג'יימס, ריי אלן. AP
שוב ביחד? לברון וריי אלן/AP

רבע מעונת ה-NBA כבר מאחורינו, וריי אלן עדיין מתלבט האם לחזור לשחק כדורסל, ואם כן - היכן לעשות זאת. בארצות הברית מדווחים הערב (שישי) כי אחד הקלעים הגדולים בהיסטוריה צפוי לקבל החלטה סופית בחודש פברואר הקרוב. כתב ESPN ריאן רסילו צייץ הערב: "אני שומע שריי אלן אומר לקבוצות לדבר איתו בינואר. יקבל החלטה בפברואר. קליבלנד עדיין הפייבוריטית".

כידוע, לקאבלירס יש כבר שני קלעים מדופלמים וחברים קרובים של לברון ג'יימס בדמות מייק מילר וג'יימס ג'ונס, אך ברור לגמרי כי דיוויד בלאט ישמח לקבל אחד נוסף, שסייע לקינג ג'יימס לזכות באליפויות במיאמי.

בנוסף לקליבלנד, גם הקליפרס (של דוק ריברס, שאימן בהצלחה את אלן בבוסטון) וגולדן סטייט מביעות בקלע האדיר עניין רב. הג'נרל מנג'ר של הווריירס בוב מאיירס אף אישר זאת היום, ואמר: "עדיין לא ברור מה ריי רוצה לעשות".

הלילה (בין שישי לשבת, 3:00), עדיין ללא ריי אלן, תפגוש קליבלנד את ניו אורלינס בתקווה להתאושש מההפסד לאוקלהומה סיטי, אך לברון, שהחמיץ את המפגש עם הת'אנדר בשל כאבי ברכיים, עדיין בספק ועלול לא להתלבש משחק שני ברציפות.

אגב, בארצות הברית מדווחים הערב על אדם שנעצר בממפיס לאחר שגנב לא פחות מ-7,500 נעליים מהסדרה החדשה של לברון ונייק, בשווי כולל של 1.5 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully