וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: כרמלו אנתוני כבר מתחיל לחשוב על עזיבה בטרייד

ב'ניו יורק פוסט' טוענים שכוכב הניקס יהיה מוכן לוותר על הסעיף בחוזהו שמונע ממנו לעבור, בתנאי שתימצא עסקה טובה לשני הצדדים. סוכנו הכחיש: "מעולם לא היה דיבור על עזיבה"

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. GettyImages
בינתיים הוא עדיין לא איבד תקווה. בינתיים. כרמלו/GettyImages

בקיץ האחרון התלבט כרמלו אנתוני רבות, לפני שהחליט להישאר ולחתום על חוזה חדש בניו יורק במקום להעדיף את ההצעות של שיקגו, דאלאס ולוס אנג'לס לייקרס. כעת, אחרי פתיחת עונה מסויטת ואווירה רעה בתוך המועדון, יש מי שמאמין שכוכב הניקס מעוניין לנטוש את הספינה.

על פי דיווח ב'ניו יורק פוסט' הערב (שישי), כרמלו יהיה מוכן לוותר על הסעיף בחוזהו לפיו המועדון לא יוכל להעבירו בטרייד, וזאת בתנאי שנשיא המועדון פיל ג'קסון יצליח למצוא עסקה שתרצה את שני הצדדים. באופן תיאורטי, מלו יוכל לעבור בטרייד כבר ביום שני הקרוב - תחילת עונת הטריידים לשחקנים שחתמו על חוזים חדשים בקיץ - אולם על פי הערכות, אנתוני עדיין לא ביקש טרייד.

"הוא חשב שדברים יהיו טובים יותר, אבל בינתיים הוא עדיין רוצה להישאר", אמר גורם המעורה במצב ל'ניו יורק פוסט'. "הוא סומך על פיל, אבל אני חושב שהוא גם מפחד מפיל". בסוף חודש ספטמבר, לאחר שחתם על חוזה חדש של חמש שנים תמורת 124 מיליון דולר, אמר מלו: "אני מוכן להיות סבלני. כמה זמן זה יימשך? אני לא יודע, אבל כרגע אני מוכן להיות סבלני".

סוכנו של כרמלו, ליאון רוז, אמר היום ל-ESPN: "מלו, כמו תמיד, מחויב לניקס. מעולם לא היו דיבורים על טרייד או רצון לעזוב את ניו יורק. כל סיפור אחר הוא שטויות".

אנתוני עצמו נמצא בספק למשחק מול בוסטון הלילה, בו ינסו הניקס לעצור רצף בן עשרה הפסדים, שדרדר אותם מרחק ניצחון וחצי בלבד מפילדלפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully