וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד הפלא הנורבגי מרטין אודגארד ערך אימון חשאי בבאיירן מינכן

בתקשורת הגרמנית מדווחים כי פפ מעוניין להחתים את הקשר בן ה-15, שביקר לאחרונה גם בליברפול ובריאל מדריד. בינואר הוא צפוי להתאמן באייאקס. חברו לנבחרת: "המקום הנכון עבורו - סלטיק"

מרטין אודגור, נבחרת נורבגיה. רויטרס
כל אירופה אחריו. אודגארד/רויטרס

המרדף של קבוצות העילית של אירופה אחר ילד הפלא הנורבגי מרטין אודגארד נמשך. לאחר שבילה מספר ימים בליברפול ובמתחם האימונים של ריאל מדריד, דווח בתקשורת הגרמנית כי הקשר המבריק ערך בשבוע שעבר מספר אימונים חשאיים גם בבאיירן מינכן תחת עיניו הבוחנות של פפ גווארדיולה, שמעוניין להחתימו על חוזה מקצועני. זה, אגב, יוכל לקרות החל מהשבוע הבא, כשאודגארד יחגגו את יום הולדתו ה-16. מדובר בפעם השנייה שהנורבגי מבקר במתחם האימונים של הבווארים, לאחר שעשה זאת גם בשנה שעברה.

אם זה לא מספיק, הרי שבינואר הקרוב הבטיח אודגארד, שהפך לפני חודשיים לשחקן הצעיר אי פעם שמשותף במסגרת אליפות אירופה (כולל מוקדמות), להיבחן גם באייאקס. כעת, על פי הערכות, לא פחות מ-30 קבוצות אירופיות מעוניינות בו, ובהן ריאל, ליברפול, באיירן, ברצלונה, אייאקס, דורטמונד, ארסנל, צ'לסי ואחרות. כולן, אגב, קיבלו מאביו את אותה תשובה: "כלום עדיין לא חתום".

שחקן סלטיק הנורבגי סטפן יוהאנסון אמר לפני מספר ימים שיפעל כדי לצרף את חברו לנבחרת לאלופה הסקוטית: "דיברתי עם מרטין הרבה, אנחנו שומרים על קשר ואמרתי לו שסלטיק יהיה מקום טוב עבורו. אנחנו משחקים בשיטה שתתאים לו. אנחנו מחזיקים הרבה בכדור, וזה מה שמרטין אוהב".

אודגראד, שנולד ב-17 בדצמבר 1998, שבר לפני מספר חודשים שיא של יותר מ-100 שנה בנורבגיה, כשהפך, כאמור, לשחקן הצעיר אי פעם במדי הנבחרת הלאומית. העונה, במדי סטרומגודסט, רשם עד כה 23 הופעות וכבש חמישה שערים.

צפו בביצועיו של מרטין אודגארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully