וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בבריאנט נכנס בשחקני הלייקרס: "כולכם רכים כמו נייר טואלט"

הבלק ממבה לא אהב את האופן שבו חבריו נראו באימון וגער בשפה בוטה ("השיט הזה יימשך?"), כשגם ג'רמי לין חטף אחרי החטאה: "הדפוק הזה לא מצליח כלום". קובי ל-ESPN: "אוהב לאתגר אותם"

קובי בריאנט במהלך אימון לוס אנג'לס לייקרס. AP
קובי בריאנט במהלך אימון לוס אנג'לס לייקרס/AP

קובי בריאנט ממש לא אוהב איך שלוס אנג'לס לייקרס שלו נראית. כמה לא אוהב? דוגמה לכך אפשר היה לראות באימון הקבוצה לקראת משחקה נגד האלופה סן אנטוניו ספרס. באימון, שהיה פתוח לתקשורת, קובי בריאנט וניק יאנג דיברו ביניהם ויאנג אמר לקובי "אף אחד בעולם לא יכול לשמור עליי באחד על אחד". בריאנט אהב את השחצנות והשיב ליאנג: "אתה הולך בדיוק לכיוון שאני רוצה שתלך".

כנראה שהשיחה הזאת העצימה את יצר התחרותיות של בריאנט, ואולי זו הייתה גם הנוכחות התקשורתית במקום, אבל מאז בריאנט לא הפסיק לגעור בחבריו בשפה בוטה. "כולכם רכים כמו נייר טואלט, לעזאזל, השיט הזה יימשך כל האימון? עכשיו אני רואה למה הפסדנו 20 משחקים, אנחנו רכים כמו נייר טואלט". אגבל ללייקרס רק 16 הפסדים עד כה העונה לעומת שישה ניצחונות בלבד.

צפו בבריאנט גוער בשפה בוטה בחבריו

זה היה האימון המלא שבריאנט ערך בשבועיים האחרונים, והוא ניצל אותו כדי לדרבן אישית גם את ג'רמי לין. "הדפוק הזה לא מצליח כלום עכשיו, קלע! קלע!", צעק אחרי שהגארד החטיא ג'אמפ.

כתב ESPN ארש מרקאזי דיווח שבריאנט אמר לו בחיוך לאחר האימון: "אני אוהב לאתגר את החברים שלי לקבוצה, אני אוהב לזרוק אותם לבריכה ולראות איך הם מתמודדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully