וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מאט לאטוס במיאמי, איפה יחתום קול המלס?

המארלינס ממשיכים להתחזק והביאו את המגיש בטרייד עם סינסינטי, ששלחה את אלפרדו סימון לדטרויט. בוסטון החתימה את ג'סטין מסטרסון וכעת המלס מתרחק ממנה. האופציות הבולטות שלו: להישאר בפילדלפיה או להגיע לדודג'רס

מאט לאטוס שחקן סינסינטי רדס. Jeff Roberson, AP
מיאמי הולכת על ה-NL מזרח בכל הכוח. לאטוס/AP, Jeff Roberson

שיחות החורף של ה-MLB הגיעו לסיומן הלילה (בין חמישי לשישי) וסיכמו ארבעה ימים גועשים במיוחד, בהם לא מעט כוכבים ברחבי הליגה החליפו בית. הטרייד הגדול שנעל את השיחות היה זה שבמסגרתו עבר הלילה מאט לאטוס, המגיש הימני האיכותי של סינסינטי, למיאמי.

המארלינס משקיעים כל מה שיש להם בניסיון לזכות העונה ב-NL מזרח ואחרי שהעניקו לג'אנקרלו סטנטון חוזה עתק, הם מנסים לחזק את הסגל סביבו. מיאמי הביאה גם את די גורדון מהדודג'רס, בטרייד שכלל שבעה שחקנים ושלוש קבוצות ואשר במסגרתו האווי קנדריק חצה את הכביש בעיר המלאכים ועבר מלוס אנג'לס איינג'לס לדודג'רס.

במסגרת הטרייד עם מיאמי על לאטוס קיבלה סינסינטי את הפרוספקט אנתוני ד'סלפאני ושחקן מיינורס ובנוסף, היא גם שלחה את אלפרדו סימון בטרייד אחר לדטרויט.

בוסטון ממשיכה במרוץ החימוש שלה ואחרי שהביאה כבר את וייד מיילי וריק פורסלו, אבל לא הצליחה להחתים מחדש את ג'ון לסטר, היא פנתה לג'סטין מסטרסון. המגיש חתם כשחקן חופשי לעונה אחת תמורת 9.5 מיליון דולר.

החתמתו של מסטרסון מרחיקה מהרד סוקס, לפחות נכון לרגע זה, את קול המלס מפילדלפיה. אחרי המלס המצוין רודפת גם לוס אנג'לס דודג'רס, בעוד הפיליז מקווים לגבש הצעה שתשאיר אותו בעיר האחווה.

  • עוד באותו נושא:
  • מאט לאטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully