וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פרודום: "רפאלוב שוב עשה את ההבדל, הוא הציל אותנו"

מאמן ברוז' שיבח את התרומה של הקשר הישראלי, שאמור היה לקבל מנוחה אך נשלף מהספסל וכבש שער ניצחון בליגה האירופית. רפאלוב: "אמרו לי שאנוח הפעם, אבל הנסיבות החליטו ההפך"

ליאור רפאלוב שחקן ברוז' עם מאמנו מישל פרודום. GettyImages
שבחים מקיר לקיר. רפאלוב עם פרודום/GettyImages

ליאור רפאלוב ממשיך לככב. הקשר הישראלי של קלאב ברוז' כבש אמש (חמישי) שער ניצחון דרמטי ב-1:2 על ה.י.ק הלסינקי, שבזכותו העפילו הבלגים לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית מהמקום הראשון בבית ב'. תחילה תכנן המאמן בהחלטה של הרגע האחרון להעניק לו מנוחה במשחק, אך חזר בו כשראה כיצד מתפתח המשחק, והכניס אותו כמחליף בדקה ה-71. רפאלוב ענה לו עם שער ניצחון בדקה ה-88 - שער רביעי שלו העונה בליגה האירופית ושביעי בסך הכל - שזיכה אותו באינספור מחמאות בבלגיה.

כותרות העיתונים בבלגיה הבוקר

"רפאלוב הציל את ברוז, הוא שוב המושיע'", קראו כותרות העיתונים הבוקר בבלגיה. "המאמן בא אליי לפני המשחק ואמר לי שאנוח לקראת המפגש עם סטנדרד ליאז' בליגה", אמר רפאלוב בסיום. "אבל המשחק הלך לכיוון לא טוב, וכנראה שהנסיבות שינו את ההחלטה. השחקנים שהיו על המגרש נתנו את הכל, אבל זה לא עבד. כשעליתי מהספסל, ידעתי בדיוק מה עליי לעשות. הרגשתי שהכדור עומד להגיע עליי, בעטתי באינסטינקט, בלי לחשוב יותר מדי".

"החלטתי להעניק מנוחה לכמה שחקנים, כדי שיבוא רעננים למשחק החשוב מול סטנדרד, אבל הייתי חייב לקבל החלטה אחרת כשהמשחק התקרב לסיום. הליגה האירופית הפכה למטרה עבורנו. אני שמח שרפאלוב הביא ניצוץ ושוב עשה את ההבדל", אמר מאמנו מישל פרודום.

ועכשיו, הוא יכול להתכונן עם חבריו בשקט לדבר האמיתי: כריסמס.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully