וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי ומנצ'סטר סיטי ניצחו, ארסנל - ניוקאסל 1:4

הזאר כבש ובישל ב-0:2 של המוליכה על האל סיטי, אלופת אנגליה נותרה שלוש נקודות מאחוריה בזכות שער של למפארד ב-0:1 על לסטר סיטי. צמדים לקאסורלה וז'ירו בניצחון התותחנים. 1:1 לווסטהאם שקופחה סנדרלנד, סאות'המפטון הפסידה

המחזור ה-16 בפרמיירליג בישר על שמירת הסטטוס-קוו, כאשר המוליכה צ'לסי ניצחה הערב (שבת) 0:2 את האל סיטי והאלופה מנצ'סטר סיטי המשיכה את המרדף אחריה עם 0:1 על לסטר סיטי בחוץ. הפער נותר שלוש נקודות. במשחק המאוחר הצליחה ארסנל לנצח 1:4 את ניוקאסל. ווסטהאם נעצרה עם 1:1 בסנדרלנד, בעוד סאות'המפטון הפסידה בפעם הרביעית ברציפות - 1:0 לברנלי.

ז'וזה מוריניו מאמן צ'לסי (מימין) עם סטיב ברוס מאמן האל סיטי. GettyImages
נותר בראש. ז'וזה מוריניו עם הקולגה סטיב ברוס/GettyImages

צ'לסי - האל סיטי 0:2

הקבוצה של ז'וזה מוריניו חזרה הביתה אחרי הפסד הבכורה במגרשה של ניוקאסל בשבוע הבא, וגם בהיעדרו של ססק פברגאס המוצהב לא התקשתה לגבור בסטמפורד ברידג' על האל סיטי. האורחים לא ניצחו בשמונת מחזורי הליגה הקודמים, וכבר בדקה השביעית נכנעו לנגיחה של אדן הזאר הבלגי, אחרי הגבהה נפלאה של אוסקר. טום האדלסטון הורחק משורות האורחים בדקה ה-60, ושמונה דקות לאחר מכן שחקני האל לא הצליחו לעצור את הזאר, שעבר משמאל לימין, עשה מה שהוא רוצה ולבסוף בישל לדייגו קוסטה את ה-12 שלו העונה והראשון מאז 22 בנובמבר. צ'לסי שמרה על יתרון שלוש הנקודות בפסגה.

אדן הזאר שחקן צ'לסי. רויטרס
שער וגם בישול גדול. אדן הזאר/רויטרס

לסטר - מנצ'סטר סיטי 1:0

ניצחון ליגה חמישי ברציפות (ושביעי בכל המסגרות) לאלופת אנגליה, שמסתגלת לחיים ללא קון אגוארו הפצוע והפעם הסתדרה גם ללא סטבן יובטיץ' הפצוע ואדין דז'קו שנפצע בחימום. חוסה אנחל פוסו, הילד הספרדי בן ה-18, הוצב לבדו בחוד, אבל השער הראשון הגיע מהקישור. סמיר נאסרי, גיבור הניצחון על רומא, פרץ נהדר בדקה ה-40 ובישל לפרנק למפארד את שער הליגה הרביעי שלו העונה וה-175 בפרמיירליג. בכך השתווה למפארד לתיירי הנרי, במקום הרביעי של טבלת הכובשים ההיסטורית. לסטר המארחת, שלא ניצחה בליגה מאז ה-3:5 על מנצ'סטר יונייטד ב-21 בספטמבר, צברה רק שתי נקודות מתוך 33 אפשריות והיא שקועה במקום האחרון.

פרנק למפארד שחקן מנצ'סטר סיטי. AP
השתווה לתיירי הנרי. פרנק למפארד חוגג/AP

ארסנל - ניוקאסל 1:4

אחרי תקופה גרועה מאוד בליגה, שכללה שלושה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, הצליחו התותחנים לשחרר קצת לחץ. ארסנל ניצחה 1:4 את ניוקאסל, בזכות צמד של אוליבייה ז'ירו וצמד של סנטי קאסורלה. בעקבות הניצחון, נותרה ארסנל במקום השישי, מרחק שלוש נקודות מהמג'פייז ושתי נקודות מווסטהאם הרביעית.

התותחנים עלו ליתרון בדקה ה-15 כשהגבהה של אלכסיס סאנצ'ס מאגף ימין מצאה את אוליבייה ז'ירו, שהגיע מאחור ונגח נהדר פנימה את ה-0:1. ארסנל כבשה את השני בדקה ה-54 לאחר בישול נוסף של אלכסיס, כשהפעם הנהנה מכך היה קאסורלה, שעבר את השומר שלו ובעט מזווית קשה לפינה הרחוקה את ה-0:2. המקומיים כבשו את השלישי בדקה ה-58 כשהקטור ביירין הצעיר העביר מסירת רוחב וז'ירו בעט בנגיעה אחת למשקוף ופנימה, 0:3. ניוקאסל עוד צימקה בדקה ה-63 משער של איוסו פרס לאחר בישול של ג'ק קולבק, אבל זה היה מעט ומאוחר מדי עבור הקבוצה של אלן פארדיו. הרביעי של ארסנל הגיע בדקה ה-88 לאחר שפול דמאט הכשיל ברחבה את דני וולבק. קאסורלה בעט את הפנדל עם פאננקה רכה למרכז השער וקבע 1:4.

אוליבייה ז'ירו שחקן ארסנל. Mike Hewitt, GettyImages
צמד נהדר. ז'ירו/GettyImages, Mike Hewitt

סנדרלנד - ווסטהאם 1:1

הפטישים פספסו הזדמנות לעלות שוב למקום השלישי, אחרי שרצף שלושת הניצחונות שלהם נעצר באצטדיון האור. ווסטהאם קופחה בצורה קשה בדקה ה-22, כאשר השופט מארק קלטנברג קנה התחזות של אדם ג'ונסון בטענה לעבירה של ג'יימס טומקינס. ג'ורדי גומס דייק מהנקודה הלבנה, אבל שבע דקות לאחר מכן היה זה סטיוארט דאונינג שבעט כדור חד בשמאל מזווית אלכסונית וקבע שוויון.

ברנלי - סאות'המפטון 0:1

הפסד רביעי ברציפות לסיינטס, שממשיכים לאבד גובה. דושאן טאדיץ' קטע רצף של 29 פנדלים מדויקים של סאות'המפטון בפרמיירליג, כשנעצר מהנקודה הלבנה על ידי טום היטון בדקה ה-60. ברנלי ניצלה את ההתלהבות מעצירת הפנדל, ובדקה ה-73 היה זה אשלי בארנס שבעט פנימה, כשנעזר בהסטה קלה מצד אחד משחקני ההכנה. הקלארטס מעל הקו האדום.

ווסט ברומיץ' - אסטון וילה 0:1
לווסט ברומיץ': קרייג גארדנר (72)

קריסטל פאלאס - סטוק סיטי 1:1
לקריסטל פאלאס: ג'יימס מקארת'ור (11). לסטוק: פיטר קראוץ' (13)

שחקני ווסטהאם מתנפלים על השופט מארק קלאטנברג. GettyImages
השופט קיפח אותם. שחקני ווסטהאם עטים על מארק קלאטנברג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully