וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "מכבי חיפה מועדון גדול, אבל החלום שלי הוא לשחק באירופה"

קשר סלטיק אישר שיעזוב בקיץ את קבוצת הפאר הסקוטית, אבל טוען שאין לו שום כוונה לחזור לשחק בישראל. "פיני זהבי אמר לי שדיבר עם מכבי חיפה לפני כמה שבועות, ומאז לא שמע מהם"

קשר סלטיק בירם כיאל. GettyImages
"יש מועדונים אחרים שמעוניינים בי". כיאל/GettyImages

בירם כיאל אישר שהוא יעזוב את סלטיק בסוף העונה הנוכחית, אחרי שהמועדון סירב לשחרר אותו כבר בחלון ההעברות הקרוב בינואר. לא מן הנמנע שבסוף תימצא הנוסחה שתוביל לפרידה מוקדמת יותר של הצדדים.

חוזהו של הקשר מתסיים בקיץ 2015 ולאחר שאיבד את מקומו בסגל הקבוצה הוא ביקש לעזוב. מכבי חיפה סימנה את הקשר ובתקשורת דווח על מגעים בין המועדון לסוכנו של כיאל, פיני זהבי, אבל השחקן אומר בראיון ל"הראלד" הסקטי שהוא רוצה להמשיך לשחק באירופה ואין לו כוונה לחזור לישראל.

"פיני זהבי עובד מספר חודשים על מציאת דרך להוציא אותי מסלטיק, יש מועדונים אחרים שמעוניינים בי", אמר כיאל, "פיני דיבר עם יו"ר סלטיק אבל שום דבר לא קרה. סלטיק רצתה כסף על השחרור שלי. בסוף העונה אעזוב. פיני זהבי אמר לי שמכבי חיפה דיברה איתו לפני כמה שבועות, אבל מאז הוא לא שמע ממנה. מכבי חיפה זה מועדון גדול בישראל, אבל החלום שלי הוא להמשיך לשחק באירופה".

"אני פצוע כרגע, אבל אמור לחזור למגרשים בעוד כשבועיים", הוסיף כיאל, "כל שחקן רוצה לשחק 90 דקות. עבדתי קשה והמאמן השתמש בי כמה שהיה יכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully