וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - אשדוד: "ניצחון יכול להזניק אותנו למקום הרביעי"

12.12.2014 / 9:44

אחרי שבוע סוער, יוסי מזרחי ושחקניו רוצים לרשום ניצחון שני רצוף שיוציא את המועדון לדרך חדשה. קלינגר מקווה להמשיך במומנטום המצוין וצפוי לפתוח עם בלו בחוד (ש', 15:00 ספורט 1)

מחזור 13מחצית13/12/2014
מכבי נתניה
    0
      מ.ס. אשדוד
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * מפגשים בליגה הראשונה: 43. מאזן הניצחונות שווה ועומד על 18:18, ויש עוד 7 תוצאות תיקו (בלבד).

      * עשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו – בחלוקה שווה של 5 ניצחונות לכל אחת.

      * כשנתניה מארחת היא מובילה 5:12 בניצחונות ויש עוד 4 תוצאות תיקו.

      * ממוצע השערים למשחק כשנתניה היא המארחת עומד על 2.52 למשחק, לעומת 3.54 למשחק כשאשדוד מארחת.

      * ניצחון החוץ האחרון של אשדוד על נתניה היה לפני יותר מחמש שנים, בנובמבר 2009. עידן שריקי, היום בנתניה, כבש את השער הבודד במשחק.

      לאתר דריבליסט

      עידן שריקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
      העניק לאשדוד את ניצחון האחרון שלה בנתניה ב-2009, עכשיו הוא במדי היהלומים. עידן שריקי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מכבי נתניה

      עוד שבוע דרמטי עבר על מכבי נתניה. הניצחון בשבת שעברה על הפועל עכו היה אמור לייצר שקט, אבל מיד אחריו קמה סערת יוסי מזרחי שכובתה רק אחרי יומיים כשהמאמן החליט שהוא נשאר. אחרי זה באו עוד יומיים של חוסר ודאות לגבי המשכורות ודאגה שלא נגמרת באשר לערבויות הבנקאיות של אלי שגב. רק ביום חמישי השתחררו קצת השחקנים מהבאסה הכללית והציגו יכולת סבירה באימון.

      מזרחי מתלבט מעט באשר להרכב שיפתח מחר מול מ.ס. אשדוד, אף שנטייתו הראשונה היא לתת להרכב שפתח בניצחון על עכו להמשיך. "אחרי שתי תבוסות 0:4, באנו לעכו וניצחנו וטבעי שההרכב ימשיך, אבל אני עדיין מתלבט", אמר המאמן. לשחקנים אמר מזרחי באחד האימונים: "זו ליגה משוגעת. ניצחון על אשדוד יכול להזניק אותנו למקום הרביעי והפסד אל מתחת לקו האדום. כל נקודה חשובה מאין כמוה".

      ירין חסן ימשיך במרכז ההגנה לצידו של כריסטיאן סרגי כאשר עידו לוי הפצוע ימשיך להיעדר מהסגל. עידן שריקי שהיה טוב מאוד בעכו אמור להמשיך בהרכב ועדיין לא ברור אם אנס דאבור יזכה לקרדיט באחד-עשר. ערן לוי שכבש את שער הניצחון בעכו יצטרך להמשיך להיות הדומיננטי כדי שנתניה תיקח את הנקודות.

      אריאל הרוש אמר לקראת המשחק באתר הרשמי של הקבוצה: "למרות הקשיים אני שמח שהגעתי למכבי נתניה, והכול לטובה. אני מרגיש כאן מצוין ועברתי לגור בעיר". על הימים בהם המאמן מזרחי רצה לעזוב אמר השוער: "מה שעבר על יוסי יצר אווירה לא נעימה. כולנו תמכנו בו, אנחנו שמחים שהוא נשאר, אפילו חשנו הקלה,.

      sheen-shitof

      במבצע מיוחד

      הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

      בשיתוף נומייר פלוס
      יוסי מזרחי באימון מכבי נתניה. ברני ארדוב
      מתלבט אם להמשיך בהרכב שניצח את עכו. מזרחי/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: מ.ס. אשדוד

      זה היה אחד השבועות הכי רגועים שעברו על מ.ס. אשדוד העונה. הניצחון ביום ראשון על הפועל תל אביב שסגר ארבעה משחקים בהם צברה הקבוצה עשר נקודות ליגה, הכניס הרבה שקט ושלווה למערכת. ניר קלינגר כנראה הרגיש שזה מצב מסוכן מדי וכל השבוע הרבה לדבר עם השחקנים על הצורך בהמשכיות. בעבר התקשו באשדוד לייצר רצפים ארוכים של משחקים ללא הפסד ומזה חושש המאמן. זו גם הסיבה שקלינגר קיבל אישור להוציא את הקבוצה לבית מלון, אף שמדובר במשחק חוץ יחסית קרוב. "זה לא עניין הקרבה הגיאוגרפית", הסביר קלינגר. "ביקשתי מלון כי המשחק בשעה שלוש ואני רוצה שהשחקנים יאכלו נכון ובזמן ויכינו את עצמם למשחק בשעה לא שגרתית".

      התלבטות אחת גדולה הייתה למאמן השבוע אחרי שירו בלו שלא פתח ביום ראשון, כבש צמד כמחליף ומאוד רוצה להיות ב-11. השחקנים חגגו לחלוץ יום הולדת השבוע והוא במצב רוח מרומם. הגנת הקבוצה התייצבה על אותם ארבעה קבועים כשעופר ורטה לא מאפשר לחאתם עבד אלחמיד לחזור לעמדת המגן הימני. בקישור ימשיך גדי קינדה להיות המרכזי ובאשדוד מתמוגגים מהיכולת של הבחור בן ה-20.

      ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד. אדריאן הרבשטיין
      הצמד שלו כמחליף יעניק לו מקום בהרכב. בלו/אדריאן הרבשטיין

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: אריאל הרוש. כששני שוערי נבחרת נפגשים למשחק ראש בראש, אי אפשר שלא לבחור בהם כאנשים שיעמדו למבחן. אריאל הרוש ואופיר מרציאנו חברים טובים מחוץ לכר הדשא, אבל מחר הם יעשו הכול כדי להביא שלוש נקודות לקבוצה שלהם.

      מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו. אלה משחקים ששוער הנבחרת יכול לקפוץ איתם לאירופה. הסקאוטים שיגיעו לראות את לארי קאיודה יעקבו גם אחריו והרבה אחריות קבוצתית ואישית תהיה על הכתפיים הרחבות שלו.

      אופיר מרציאנו שוער מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
      שני שוערי הנבחרת במפגש ראש בראש. מרציאנו/ברני ארדוב

      הרכבי הקבוצות

      שופט: מנשה משיח
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 4120

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully