וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה העונה: אריזונה ניצחה את סנט לואיס, אבל איבדה קוורטרבק

הקרדינלס המשיכו בדהרה לעבר הפלייאוף עם תצוגה הגנתית וניצחון חוץ 6:12, אבל דרו סטנטון ספג מכה בברך ימין, נטש את המשחק ומצבו לקראת ההמשך לא ברור

דרו סטנטון אריזונה קרדינלס. Jeff Roberson, AP
מזל רע. סטנטון/AP, Jeff Roberson

סנט לואיס (8:6) - אריזונה (3:11) 12:6

לפני חודש ושלושה ימים אירחה אריזונה את סנט לואיס. במהלך הרבע הרביעי, קרסון פאלמר נפצע בצורה קשה וגמר את העונה. דרו סטנטון נכנס להוביל את הקרדינלס במקומו. הלילה (בין חמישי לשישי), מוליכת ה-NFC מערב, שפשוט מסרבת לוותר על מעמדה לקראת הפלייאוף, שוב פגשה את הראמס. ממש כמו במפגש הקודם, גם הפעם זה נגמר עם ניצחון של הקבוצה מהמדבר וגם הפעם, לצערה, היא איבדה את הקוורטרבק הפותח שלה.

סאק שחטף סטנטון במהלך הרבע השלישי מארון דונלד שלח אותו החוצה עם פציעה בברך ומצבו להמשך העונה והפלייאוף לא ברור כעת. בינתיים, מי שנכנס במקומו היה ריאן לינדלי, שלא עשה יותר מדי ובעיקר השתדל שלא להפריע להגנה הכבירה, ששוב סחבה את הקבוצה קדימה.

אפס טאצ'דאונים הושגו במשך 60 הדקות הללו. גרג זורליין העלה את הראמס ליתרון ברבע הראשון, אבל צ'נדל קטנזארו היה עוד גיבור של הקרדינלס, כאשר הגיב עם ארבעה שערי שדה משלו. זורליין עוד צימק, 6:07 לסיום, אבל לא יותר מזה.

סטנטון הסתפק ב-109 יארד לפני שיצא, לינדלי הוסיף 30 יארד בלבד ב-4 מ-10. שון היל רשם 229 יארד ואיבוד אצל הראמס, שלא ספגו טאצ'דאון באף אחד משלושת המשחקים האחרונים שלהם, אבל עדיין הפסידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully