וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בהחלקה אומנותית: סמוכין מוביל בגברים, קורגייקו בנשים

30 מחליקים ומחליקות השתתפו בתחרות בחולון. אצל הנשים, נטע שרייבר בדרך להיות אלופת ישראל למרות שסבלה מנפילה בתרגיל מכיוון שלקורגייקו עדיין אין אזרחות. רוגוב וריד הרשימו במקצוע הריקוד על הקרח

אלכסיי ביצ'נקו מחליק אומנותי ישראלי. AP
פספס את היום הראשון. ביצ'נקו/AP

אליפות ישראל בהחלקה אומנותית נפתחה הערב (חמישי) בהיכל אייס פיקס חולון. 30 מחליקים ומחליקות השתתפו בתחרות, שאולי תתקיים כבר בעוד שנתיים בארנת קרח אולימפית חדשה שתוקם בחולון בסמוך לזו הנוכחית, ובה גם יזכה ההוקי קרח לבית לאומי.

וסילי רוגוב ואליסון ריד הרשימו במקצוע הריקוד על הקרח, בהמשך למסורת המפוארת של המאמנת שלהם, גלית חייט. דניאל סמוכין מוביל בגברים, ואילו בנשים מובילה קטיה קורגייקו, אם כי עדיין אין לה אזרחות, כך שנטע שרייבר, שתייצג את ישראל באליפות אירופה בחודש הבא בשטוקהולם, בדרך להיות אלופת ישראל למרות שסבלה מנפילה בתרגיל.

מחר (החל מ-11.00, כניסה חופשית) תסתיים התחרות בשלב התרגיל החופשי והמרהיב בו נראה את יבגני קרסנופולסקי, שסיים 15 באולימפיאדה האחרונה יחד עם אנדראה דוידוביץ', כשהוא מחליק לראשונה עם בת זוג חדשה, אדל טנקובה. גם אלכסיי ביצ'נקו, שסיים עשירי באליפות אירופה, יופיע מחר, אולם מחוץ לתחרות מכיוון שהחמיץ הערב את ההופעה בתרגיל החובה. ביצ'נקו נאלץ השבוע לעזוב את ההכנות לתחרות ולטוס לאוקראינה להלוויית סבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully