וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "עסקת מרכוס סלוטר עדיין לא סגורה, יש דיבורים"

11.12.2014 / 22:11

מאמן מכבי תל אביב התייחס לאפשרות צירופו של סנטר ריאל מדריד אחרי ה-71:82 על צדביטה זאגרב ואמר: "פארגו השחקן הכי יקר שלנו, הוא צריך להוביל אותנו". לינהארט: "שמח שתרמתי יפה"

עריכה: ניב פוקס

מכבי תל אביב עשתה הערב (חמישי) צעד ענק בדרך להבטחת המקום השני בשלב המוקדם של היורוליג. אחרי ההפסד במפגש הקודם לצדביטה זאגרב, הפעם קיבלנו משחק הרבה יותר טוב של אלופת אירופה שניצחה 71:82 במשחק מנומנם כאשר דווין סמית' סיים עם 14 נקודות, יוגב אוחיון ואלכס טיוס קלעו 13 כל אחד ונייט לינהארט אף סיים עם דו ספרתי - 11 נקודות.

גיא גודס, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "המשחק התחיל קצת עייף מבחינתנו ברבע הראשון אבל אחרי זה נכנסנו למשחק, קצת ברחנו וצדביטה חזרה. ברבע האחרון הייתה לנו ריצה קטנה. זה ניצחון טוב והיה חשוב לנו לנצח כי זו קבוצה קשה ומקום שקשה לנצח בו".

על המשך הדרך הוסיף המאמן: "קודם כל אנחנו צריכים לנצח את מלאגה במחזור האחרון ואז להמשיך בטופ 16. אנחנו עדיין צריכים להשתפר, אבל אני מרוצה מההתקדמות שאנחנו עושים משבוע לשבוע". על היכולת של פארגו אמר המאמן: "הוא ימצא את המקום שלו מתישהו, אנחנו מכירים את היכולות שלו. כשהכל מרווח, הוא יכול לעשות נזקים משמעותיים ליריבה. אנחנו צריכים לשבת, לדבר איתו. הוא השחקן היקר ביותר של הקבוצה והוא צריך להוביל".

על השאלה האם עדיף לסיים במקום השני או השלישי אמר גודס: "יש הרבה ספקולציות ואפשרויות בהגרלה. קשה מאוד לאמוד את מי נקבל בטופ 16. מה שייצא, ייצא".

על האפשרות שמרכוס סלוטר יצטרף: "עדיין לא סגור שום דבר, יש דיבורים, אבל יש עוד קבוצה שרוצה אותו. אנחנו מעוניינים בו, אבל יש עוד קבוצה שנאבקת איתנו עליו. אני לא יודע אם אנחנו צריכים עוד חמש לאוסף, אלא אחד שיכול לשחק ביחד איתם".

מכבי תל אביב ניצחה 71:82 את צדביטה זאגרב

הפרעת אישיות: האופי הבעייתי של שחקני מכבי תל אביב בכדורסל

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. GettyImages
השלב הבא כבר יהיה הרבה יותר קשה. גיא גודס/GettyImages

נייט לינהארט שהצטיין עם 11 נקודות במחצית הראשונה הוסיף: "התחלנו קצת רדומים את המשחק והחבר'ה שעלו מהספסל הכניסו אנרגיה. שמחתי לקבל צ'אנס, הרגשתי טוב מאוד ורק רציתי לעזור לקבוצה. אני שמח שתרמתי יפה והכי חשוב שהקבוצה ממשיכה לרוץ ולנצח, גם כשהיא משחקת בהרכבים לא רגילים".

כשנשאל על יכולתו הטובה של לינהארט אמר גודס: "לינהארט היה פנטסטי. עד היום הוא לא קיבל הרבה הזדמנויות אבל כל הזמן המשיך לעבוד קשה באימונים. תיכננתי לתת לו היום הרבה דקות גם כי זה משחק חמישי שלנו בשבוע וחצי וגם כי סמית' משחק יותר מדי דקות. אני שמח שהוא הגיב לכך מצוין, זה חשוב מאוד להמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully