וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: מכבי אשדוד העפילה לשמינית הגמר

הבנות של אלי רבי הביסו 46:69 את אניסיי הרוסית והבטיחו את מקומן בין 16 האחרונות במפעל אחרי ערב נהדר של אלישה קלארק שקלעה 27 נקודות. הרבע השלישי עם 5:8 לרוסיות

אלישה קלארק שחקנית א.ס רמת השרון. ברני ארדוב
לאן הן מסוגלות להגיע? אלישה קלארק/ברני ארדוב

קבוצת הנשים של מכבי אשדוד המשיכה בכושר המצוין שלה באירופה, והערב (חמישי) היא הבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר ביורוקאפ. הבנות של אלי רבי השיגו ניצחון רביעי בשלב הבתים כשהתגברו בבית על אניסיי 46:69, אבל הן עדיין לא הבטיחו את המקום הראשון בבית ויאבקו עליו יחד עם אדנה בוטאס הטורקית במחזור האחרון.

אשדוד גילתה דומיננטיות במהלך המחצית הראשונה וסיימה אותה ביתרון 26:49. יתרון השיא של אשדוד הגיע שתי דקות בתוך הרבע השלישי כאשר אשדוד הובילה 26:51, אבל הרבע בכללותו היה חלש מצד שתי הקבוצות והסתיים ב-5:8 לרוסיות. למרות זאת, אשדוד ביטלה כל הזדמנות לקאמבק מצד אניסיי בעיקר בזכות יכולת מצוינת של אלישה קלארק שקלעה הערב 27 נקודות והוסיפה לצד זה גם ארבעה ריבאונדים.

אליסון הייטאוור סיימה עם 14 נקודות ושבעה אסיסטים וטיפני ג'קסון הסתפקה הפעם ב-11 נקודות ו-11 ריבאונדים. קלעיות בולטות נוספות היו שי דורון עם שבע נקודות וילנה אנטיץ' עם שש. את הרוסיות הוליכה אלכסנדרה טראסובה עם 12 נקודות ותשעה ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully