וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלו אנצ'לוטי: "הייתי נותן לקבוצה ציון עשר על 2014"

מאמן ריאל מדריד סיכם את השנה החולפת לקראת משחק הליגה האחרון של הבלאנקוס לפני היציאה לאליפות העולם לקבוצות, מול אלמריה ותומר חמד (שישי, 21:45, ספורט 5 ו-HD)

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד. רויטרס
לא מקל ראש באלמריה. אנצ'לוטי/רויטרס

המחזור ה-15 בלה ליגה ייפתח כבר מחר (שישי) עם משחק מסקרן במיוחד. ריאל מדריד, הקבוצה הלוהטת ביותר באירופה, תצא למשחק חוץ מול אלמריה הקטנטנה, בה משחק גם תומר חמד. הבלאנקוס הביסו ביום שלישי השבוע 0:4 את לודוגורץ הבולגרית והאריכו את רצף הניצחונות שלהם ל-19.

עכשיו, הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי רוצה לשפר את מאזן הנקודות שלה ל-39 על חשבון אלמריה, שכבר שכחה מתי ניצחה בפעם האחרונה (אי שם ב-28 בספטמבר 2014 עם 0:1 על דפורטיבו לה קורוניה). הקבוצה של תומר חמד נפרדה השבוע ממאמנה פרנסיסקו רודריגס, שפוטר והוחלף על ידי מאמן המילואים מיגל ריברה.

המפגשים בין שתי הקבוצות נגמרו רע מאוד מבחינת אלמריה לאחרונה, כשריאל חוגגת עליה עם 1:8, 0:5 ו-0:4 בשלושת המפגשים האחרונים. עכשיו, כשאלמריה מגיעה אחרי 5:2 משפיל מול אייבאר במחזור האחרון, סביר שבקבוצה יקבלו בהבנה גם הפסד "מכובד".

קרלו אנצ'לוטי דיבר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק על השנה שעברה הקבוצה שלו. עבור הבלאנקוס זה יהיה משחק הליגה האחרון ב-2014, אחריו תצא לאליפות העולם לקבוצות ותחזור לליגה רק בתחילת ינואר. האיטלקי אמר: "זו הייתה שנה נהדרת עבור ריאל מדריד ואנחנו רוצים לגמור אותה עם ניצחון בליגה. הייתי נותן לקבוצה ציון 10 על השנה הנוכחית".

המאמן האיטלקי התייחס גם למפגש הקרוב מול אלמריה ואמר: "היא תשחק עם אינטנסיביות גבוהה ותהיה מסוכנת מאוד בגלל חילופי המאמנים. בכל פעם שהמועדון מחליף מאמן השחקנים לוקחים על עצמם יותר אחריות. אנחנו נמצאים בכושר טוב כרגע. לא היינו צריכים להשקיע יותר מדי בליגת האלופות כי שיחקנו ב-11 שחקנים מול 10 לאורך רוב המשחק. כולם בכושר טוב". אנצ'לוטי התייחס לחלון ההעברות בינואר הקרוב ואמר: "אנחנו הולכים לנתח את המצב הרפואי של הפצועים אצלנו ואחרי חג המולד נעריך אם נהיה פעילים או לא בחלון ההעברות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully