וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: כפר סבא הפסידה בבית, 2:2 דרמטי בין הרצליה ללוד

מערכת וואלה! ספורט

12.12.2014 / 16:55

הקבוצה של פליקס נעים הופתעה על ידי בית"ר תל אביב רמלה, נכנעה 2:1 ופספסה הזדמנות לעלות למקום השני. משה בן לולו כבש בתוספת הזמן והציל ללוד נקודה. הפסד רביעי ברציפות לטבריה

one

בני יהודה ועירוני קרית גת אמנם ישחקו את המחזור ה-15 בליגה הלאומית רק ביום שני, אבל המחזור יצא לדרך היום (שישי) עם ארבעה משחקים מסקרנים. הפועל כפר סבא ובני לוד מהצמרת איבדו נקודות, מכבי יבנה ניצחה, עירוני טבריה המשיכה להידרדר.

רן יצחק שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
הפסד מפתיע. רן יצחק וכפר סבא/מגד גוזני

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

הפועל כפר סבא - בית"ר תל אביב רמלה 2:1

הפתעה גדולה באצטדיון לויטה, שם הקבוצה הביתית נעצרה אחרי שלושה ניצחונות בארבעה משחקים, דווקא מול קבוצה שהתייצבה למשחק כשהיא מתחת לקו האדום. אורי מגבו כבש צמד עבור בית"ר בדקות 13 ו-21, עידן דוד רק צימק בדקה ה-40. כפר סבא לא הצליחה להשוות ופספסה הזדמנות לעלות זמנית למקום השני בטבלה. האורחים טיפסו עד המקום ה-12, לפחות עד יום שני אז יושלם המחזור.

seperator

מכבי הרצליה - הפועל בני לוד 2:2

סיום דרמטי בשרון הביא לחלוקת נקודות. אבי חי (8) ודור הלוי (15) ניצלו שליטה של המקומיים כדי לקבוע 0:2 מהיר, רז שביט צימק בדקה ה-19 ובסיום הגיעו הדרמה והשוויון. בתוך תוספת הזמן משה בן לולו האורח החמיץ פנדל, הרצליה יצאה למתפרצת והחמיצה, לוד תקפה בעצמה ובן לולו - דווקא הוא - בעט מ-17 מטרים פנימה. בני לוד חגגה חזרה מפיגור של שני שערים, אבל נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים וירדה לקרקע אחרי חגיגות הזכייה בגביע הטוטו.

seperator

מכבי יבנה - מכבי אחי נצרת 0:2

בדיוק שלושה חודשים אחרי הניצחון האחרון שלה בנס ציונה (הניצחון הביתי הנוסף הושג באשדוד), מכבי יבנה הצליחה לקחת את שלוש הנקודות ב"מגרש הביתי" ועקפה את אחי נצרת בטבלה. האורחים הגיעו אחרי הפרידה מהמאמן שלומי דורה, כשמי שעמד על הקווים היה נג'ואן גרייב. לצערו, בדקה ה-35 הוא ראה את האקס סרז' איילי כובש משמונה מטרים לזכות יבנה. אחי ניסתה לחזור, אבל נתקלה בהצלת ענק של גיא סאלם לנגיחה של עידו אקסברד (41) וסבלה מחוסר מזל עם קורות של אמג'ד סלימאן ואלן מסודי. בדקה ה-80 יבנה סגרה עניין, כשנגיעת יד הובילה לפנדל ודוד רביבו כיפר על ההחמצה מול רמת השרון וקבע 0:2. יבנה במקום החמישי עם משחק שני ללא ספיגה.

seperator

עירוני טבריה - הפועל ראשון לציון 2:1

ניצחון שני ברציפות לראשון לציון המתאוששת, הפסד רביעי ברציפות לטבריה המידרדרת. ויקטור מרעי דווקא העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-50, אבל אור גירו (61) ועומרי שקל (71) דאגו למהפך. ראשון לציון עלתה לפחות זמנית לחצי העליון של הטבלה, טבריה מתקרבת לקו האדום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully