וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן הביסה 0:4 את אוגסבורג, דורטמונד הפסידה 1:0 להרטה

צמד נהדר של אריאן רובן ושערים של רוברט לבנדובסקי ומהדי בנעטיה סידרו לדאבליסטית ניצחון נוסף מול הפתעת העונה עד כה. הקבוצה של יורגן קלופ עם הפסד נוסף אחרי שער של יוליאן שיבר האקס והיא שוב מתחת לקו האדום

פייר אמריק אובמיאנג שחקן דורטמונד. GettyImages
עוד הפסד/GettyImages

אחרי הצלחה גדולה בליגת האלופות ובליגה האירופית, שם הצליחו כל שש הקבוצות מהבונדסליגה לעלות שלב, חזרה כבר אתמול (שישי) הליגה הגרמנית הבכירה לפעילות עם ה-2:3 של הופנהיים מול איינטרכט פרנקפורט. המחזור נמשך היום ונראה שעולם כמנהגו נוהג. באיירן מינכן הביסה 0:4 את אוגסבורג בזכות מחצית שנייה נהדרת וצמד גדול של אריאן רובן, בורוסיה דורטמונד שוב אכזבה והפסידה 1:0 להרטה ברלין. שאלקה המשיכה לעשות מה שהיא עושה הכי טוב, כלומר להיות לא יציבה, והפסידה 2:1 לקלן. המבורג סיימה ב-0:0 חיובי מבחינתה בפרייבורג, ורדר ברמן והאנובר נפרדו ב-3:3.

אריאן רובן שחקן באיירן מינכן. GettyImages
גבירותי ורבותי, אריאן רובן!/GettyImages

אוגסבורג - באיירן מינכן 4:0

הדאבליסטית עם ניצחון ליגה שישי ברציפות ושוב היא לא סופגת אפילו שער אחד ומעמידה מאזן ספיגה מדהים של שלושה שערים בלבד. באיירן מינכן הביסה 0:4 את אוגסבורג, עם צמד של אריאן רובן ושערים של רוברט לבנדובסקי ושער הבכורה של מהדי בנעטיה. הקבוצה של פפ גווארדיולה שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-39, עשר יותר מוולפסבורג השנייה שתשחק מחר.

באיירן שברה את הקרח בדקה ה-58 כשכדור חופשי של פרנק ריברי מצא את מהדי בנעטיה, שנגח בצורה מרשימה מאוד מ-12 מטר לפינה הרחוקה כדי לקבוע 0:1. השני של האלופה הגיע דקה אחת בלבד לאחר מכן, כשמסירת רוחב של ריברי מצאה את סבסטיאן רודה, שהשאיר לאריאן רובן. ההולנדי הנהדר השתלט על זה, הכין לעצמו כמו שהוא אוהב ובעט כדור קלאסי מ-20 מטר לקורה ופנימה, 0:2. השלישי הגיע בדקה ה-68 לאחר שרוברט לבנדובסקי בעט חזק מ-20 מטר חזק לפינה הקרובה והכניע את אלכס מנינגר. הבווארים לא עצרו ובדקה ה-71 כבשו את הרביעי. רודה העביר מסירת רוחב לרובן, שעשה מה שהוא רוצה מול שני שומרים ברחבה, ובעט לפינה הקרובה את ה-0:4.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יוליאן שיבר שחקן הרטה ברלין. רויטרס
שער גדול מול הקבוצה שלא רצתה אותו. שיבר/רויטרס

הרטה ברלין - דורטמונד 0:1

אחרי 0:1 על הופנהיים במחזור שעבר, חזרה הקבוצה של יורגן קלופ לסורה, ואלו לאו דווקא חדשות טובות עבור למעלה מ-15 אלף מאוהדיה שעשו את הדרך עד הבירה. דורטמונד הפסידה 1:0 להרטה ברלין, כשדווקא יוליאן שיבר - שלא קיבל מקום בדורטמונד ושוחרר ממנה - כובש את השער ונועץ את הסכין עמוק בלב של קלופ. סגנית האלופה שוב מתחת לקו האדום עם 14 נקודות בלבד, והדבר היחיד שיכול לעודד אותה מעט הוא חזרתו של קובה בלאשצ'יקובסקי, שנכנס כמחליף אחרי פציעתו של הנריך מחיטריאן. קפטן נבחרת פולין חזר לליגה אחרי 322 ימים של היעדרות בשל פציעה.

הרטה עלתה ליתרון בדקה ה-40 כשדווקא יוליאן שיבר הוא הכובש. פר סקיילברד חטף את הכדור מקובה בלאשצ'יקובסקי, שנכנס כמחליף, והוציא לדרך מתפרצת שהסתיימה אצל שיבר, שעבר את סבסטיאן קהל ובעט מ-12 מטר פנימה את ה-0:1 מול האקסית שלו. BVB הגיעה למספר הזדמנויות עד הסיום, אבל לא הצליחה לכבוש כשצ'ירו אימובילה מחמיץ הזדמנות של 100% שער בדקה ה-87 אחרי הגבהה מצוינת של פייר אמריק אובמיאנג.

אנתוני אוג'ה שחקן קלן. AP
שוב כבש, שאלקה שוב פישלה. אוג'ה/AP

שאלקה - קלן 2:1

הרויאל בלוז שוב מראים שהדבר הכי עקבי אצלם הוא חוסר העקביות. דווקא אחרי שלושה ניצחונות ברציפות ועלייה לשמינית גמר ליגת האלופות, שאלקה נראתה רע בדרבי האזורי מול קלן וספגה הפסד שישי העונה עם 2:1 ביתי שמשאיר אותה במקום השישי בלבד עם 23 נקודות. קלן שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-18.

קלן עלתה ליתרון המפתיע בדקה ה-47 לאחר שמסירת רוחב מצוינת של יאניק גרהארדט מצאה את אנתוני אוג'ה והניגרי בעט בנגיעה אחת חזק לפינה הקרובה כדי לקבוע 0:1. האורחת כבשה את השנייה בדקה ה-67 ולאחר פנדל בעקבות עבירה של בנדיקט הובדס ברחבה. מתיאס להמאן בעט כדור אדיר לחיבורים כדי לקבוע 0:2. המארחת הצליחה לצמק בדקה ה-85 כשאטסוטו אוצ'ידה הגביה מאגף ימין ללירוי סאנה והילד בן ה-18 נגח את שער הבכורה שלו בבונדסליגה כדי לקבוע 1:2.

משחקים נוספים:

הופנהיים - פרנקפורט 2:3
להופנהיים: קווין פולנד (43), אדם שלאי (65), רוברטו פירמינו (87), לפרנקפורט: שטפן אייגנר (58), האריס ספרוביץ' (77)

פרייבורג - המבורג 0:0

ורדר ברמן - האנובר 3:3
לברמן: זלאטקו יונוזוביץ' (36), מלבין לורנצן (55), דאבי זלקה (88), להאנובר: לארס שטינדל (12), חוסלו (62), הירושי קיוטאקה (64)

מיינץ - שטוטגרט 1:1
למיינץ: יונתן גייס (36), לשטוטגרט: פיליפ קוסטיץ' (72)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully