וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באפריקה: אייל לחמן מועמד מוביל לאימון נבחרת טוגו

בדיווח נטען שאם המאמן הנוכחי יפוטר, הישראלי בן ה-49, שאימן בעבר בהארטס אוף אוק הגנאית, צפוי להיות זה שיחליף אותו. לחמן: "אני ברשימת מועמדים לא ארוכה, מקווה לטוב"

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
יכול להיות מעניין. לחמן/ברני ארדוב

על פי דיווח באפריקה, אייל לחמן הוא המועמד המוביל לאמן את נבחרת טוגו אם המאמן הנוכחי צ'קאלה צ'אנילה יפוטר. בדיווח שמקורו בגאנה, צוין שהישראלי בן ה-49 משמש היום כמדריך מאמנים בקורס הפרו. מעמדו של המאמן הנוכחי צ'אנילה לא יציב אחרי שהניצים לא הצליחו להעפיל לאליפות אפריקה 2015.

לחמן אמר לוואלה! ספורט: "אני יודע על רשימת מועמדים לא ארוכה ואני בתוכה. מקווה לטוב". ככל הידוע, נשיא הארטס אוף אוק הגנאית, שהעסיק את המאמן בעבר, הוא זה שהמליף על לחמן לראשי ההתאחדות בטוגו ודוחף למינויו.

לחמן, 49, אימן כאמור תקופה קצרה בעבר בהארטס אוף אוק הגנאית ונחשב למקורב למאמן נבחרת גאנה, אברהם גרנט. במקביל, שמו הוזכרו כמועמד עתידי להצטרף לצוות של גרנט אחרי אליפות אפריקה. קבוצתו האחרונה של לחמן בישראל הייתה הפועל אשקלון, איתה ירד לליגה א' אשתקד. בנוסף הוא הדריך קבוצות רבות בליגה הבכירה ובליגות הנמוכות. הישג השיא שלו כמאמן היה זכייה עם בני סכנין בגביע המדינה לפני 10 שנים.

טוגו נחשבת לנבחרת בינונית באפריקה. היא עלתה פעם אחת למנדיאל (2006) והישג השיא שלה באליפויות אפריקה הוא הגעה לרבע הגמר (2013). השחקן הבולט שלה הוא כמובן חלוץ טוטנהאם, עמנואל אדבאיור. בנבחרת משחקים גם שחקנים דוגמת סרג' גאקפה (נאנט), אלכסיס רומאו (מארסיי) וקוסי אגאסה (ריימס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully