וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורם במכבי תל אביב: "מרכוס סלוטר הוא אופציה רצינית"

11.12.2014 / 15:10

הפורוורד-סנטר האמריקאי, אקס הפועל ירושלים, נמצא על סף שחרור מריאל מדריד. נחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים ביבשת. הערב: מכבי תל אביב אצל צדביטה (20:30, שידור ישיר באתר).

ברני ארדוב

בוידאו: תקציר המשחק הקודם בין מכבי תל אביב לצדביטה זאגרב

הפורוורד-סנטר מרכוס סלוטר, 29, 2.06 מטר, מועמד למכבי תל אביב וגורם במועדון אף אמר היום ש"מדובר באופציה רצינית". האמריקאי שנחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים ביבשת, משחק בריאל מדריד מתחילת עונת 2012-13. יחד עם זאת, בעונה הנוכחית חל פיחות תלול במעמדו. הממוצעים שלו ירדו משמעותית העונה. הוא שותף בשישה משחקי יורוליג בהם העמיד ממוצעים של 2.5 נקודות ו-1.3 ריבאונדים ב-6:29 דקות משחק.


על פי התקשורת הספרדית, הבלאנקוס כבר הגיעו לסיכום עם סלוטר על שחרורו וכל מה שנותר היא חתימה שלו לפני שיהפוך לשחקן חופשי. אם סלוטר יגיע למכבי תל אביב, זה יהיה סיבוב שני שלו בישראל אחרי שהוא התחיל את עונת 2007-08 בהפועל ירושלים, אבל שוחרר ממנה בגלל מה שהוגדר כ"בעיית משמעת חמורה". למרות זאת, בספרד טוענים כי למרקוס סלוטר יש הצעות מקבוצות אחרות.

הוא שיחק בהמשך בגרבלאן, לה האבר ונאנסי הצרפתיות, ויאדוליד הספרדית ובאמברג הגרמנית. ב-2012 כאמור הצטרף לריאל מדריד וזכה איתה באליפות וגביע בשנתיים האחרונות.

שחקני ריאל מדריד מרכוס סלוטר, פיליפה רייס חוגגים. AP
מגיע ליד אליהו? סלוטר/AP

בתוך כך, מכבי תל אביב תתמודד הערב בקרואטיה מול צדביטה זאגרב (20:30, שידור ישיר בוואלה! ספורט) במשחק במסגרת המחזור התשיעי והלפני אחרון בבית ב' של היורוליג. ניצחון של אלופת אירופה במקביל להפסד בית של מלאגה לצסק"א מוסקבה, יבטיח לה את המקום השני כבר הערב. הצהובים ישחקו ללא מרקיז היינס הפצוע שנותר בארץ, ויבקשו להשיג נקמה ספורטיבית על ההפסד 83:73 לקרואטים במשחק ביד אליהו.

דווין סמית' אמר לוואלה! ספורט לקראת המשחק: "זה שהבטחנו את העלייה לטופ 16 לא יגרום לירידה ביכולת שלנו. התכוננו למשחק ונבוא בשביל לשחק את הכדורסל שלנו . אנחנו מנסים להשתפר בכל משחק. צדביטה קבוצה טובה. היא ניצחה אותנו בבית שלנו ואנחנו צריכים לעשות הכול ולהתאמץ מהדקה הראשונה. לא רוצים להפסיד להם שוב".

בריאן רנדל: "אנחנו צריכים להציג משחק קשוח. במשחק האחרון הם קלעו היטב ואתגרו אותנו, כך שאסור לנו להקל בהם ראש. צדביטה היא קבוצה טובה, אנחנו לא באים להוכיח משהו אחרי שהפסדנו להם, אבל בהחלט רוצים לנצח בכל משחק".

אלכס מאריץ': צפוי לנו משחק קשה מאוד נגד קבוצה מאומנת היטב עם מאמן נהדר. צדביטה משחקת חזק בבית וראינו עד כמה צסק"א התקשתה מולה. אנחנו צריכים להראות בו הרבה אופי וזה בדיוק מה שאנחנו מתכוונים לעשות. העתיד שלי? עד שהחוזה שלי יסתיים אני במכבי חייבים להיות ולהישאר מקצועיים. וברגע שהחוזה יסתיים אצטרך לראות מה קורה מבחינתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully