וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנוייביץ' על הרכש: "אני היחיד שמקבל את ההחלטות"

11.12.2014 / 11:16

אחרי המתיחות במכבי חיפה, ובהמשך לפרסום בוואלה! ספורט לפיו בקבוצה ניסו להביא למבחנים שחקנים ללא ידיעת אלכסנדר סטנוייביץ', המאמן התייחס לאפשרות שיוהאנסון יצטרף: "המילה האחרונה היא שלי"

one

מאמן מכבי חיפה אלכסנדר סטנוייביץ' הביע היום (חמישי) ספק בנוגע להחתמת קשר גטבורג השבדית, יאקוב יוהאנסון, שנחת אמש בישראל בליווי סוכנו השבדי על מנת להתרשם מהמדינה.

כזכור, פרצה מתיחות בין סטנוייביץ' לבין אנשי המועדון, אחרי שהמאמן גילה כי גורמים בקבוצה ניסו להביא שחקנים למבחנים ללא ידיעתו. "יש הרבה ספקולציות", אמר היום המאמן, שרמז שהוא מופתע מהגעת השחקן, "יוהאנסון? הוא רק אחד המועמדים, אבל כרגע אני לא בטוח שאנחנו יכולים להביא אותו. אמרתי לשחקנים, עדיין לא החלטתי מי עוזב. קודם כל נדבר על השחקנים הישראלים, אחר כך נחשוב על שחקנים זרים.

אלכסנדר סטנוייביץ' מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"הלכתם רחוק מדי עם הסיפור הזה". סטנוייביץ'/אדריאן הרבשטיין

"כל הזרים יקבלו הזדמנות. כולם כבר דיברו על צוצאליץ', אבל הוא שיחק טוב. גם על מיצ'ל אני לא רוצה לדבר, אין צורך. עכשיו אני רוצה לדבר רק על הדרבי, אנחנו חושבים רק על המשחק הבא. הלכתם רחוק מדי עם הסיפור הזה.

"העדיפות הראשונה היא להביא שלושה ישראלים בכירים. גילי ורמוט? בטח, שחקן מצוין, ראיתם אותו משחק פה בחיפה במדי הנבחרת מול בוסניה. יש לי הערכה לכל שחקן בנבחרת, אבל אני לא יודע למה מדברים עכשיו על שחקנים, אני חושב רק על המשחק הבא.

"יש הרבה אפשרויות שעולות, אבל בסופו של דבר אני זה שמקבל את ההחלטות. כמובן שזה בתיאום עם ההנהלה, אבל המילה האחרונה היא שלי".

בנוסף לגילי ורמוט, שהמאמן רוצה במקום רובן ראיוס, במכבי חיפה סימנו גם מספר שחקנים אחרים. הבלם טל בן חיים נמצא ברשימות וכך גם איתי שכטר וטוטו תמוז, אך במועדון הבהירו כי עד שלא יוחלט שהם חוזרים לישראל, לא יפנו לשלושה באופן רשמי. במכבי חיפה אישרו שגם הקשר הניגרי של מיטיולנד הדנית, איזונה אוזוצ'וקו בן ה-24, הוא אחד המועמדים לקבוצה.

ג'אבר עטאא בספק לדרבי והבוקר ערך אימון קל בלבד. גם קובי מויאל בספק כרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully