וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יאקוב יוהאנסון נחת בישראל וישהה בה ביממה הקרובה

10.12.2014 / 21:12

על פי גורמים בחיפה, השחקן לא החליט האם הוא מוכן לשחק בישראל ויעזוב בעוד 24 שעות לשבדיה כדי לקבל החלטה. סטנוייביץ' לוחץ להחתמת גילי ורמוט

יאקוב יוהנסון שחקן מכבי חיפה. GettyImages
החיזוק הבא? יוהאנסון/GettyImages

קשר גטבורג השבדית, יאקוב יוהאנסון, נחת הערב (רביעי) בישראל בליווי סוכנו השבדי על מנת להתרשם מהמדינה. על פי גורמים במועדון, השבדי ישהה בישראל ב-24 השעות הקרובות, וכבר מחר בערב ימריא לשבדיה ויחליט האם הוא מעוניין לחתום בישראל. יוהאנסון מסיים את חוזהו בשבדיה בסוף החודש, כך שמכבי חיפה תוכל להחתימו ללא בעיות. במועדון ציינו הערב כי: "שום דבר אינו סגור. רק אחרי שיעזוב את ישראל נדע האם הוא מועמד או לא. הוא מחזיק גם בהצעה מאנגליה". על פי התקשורת השבדית, ברייטון מליגת המשנה באנגליה מעוניינת בשחקן. שחקן נוסף שנמצא ברשימות של חיפה הוא הקשר הניגרי של מיטיולנד הדנית, איזונה אוזוצ'וקו בן ה-24. השחקן מהווה אופציה שניה למקרה שיוהאנסון יחליט שלא לשחק בישראל.

יוהאנסון שיחק כל הקריירה שלו בגטבורג ובעונה החולפת רשם 27 הופעות בהרכב שבהן הוא כבש ארבעה שערים והיה שותף לעונה מוצלחת של קבוצתו שסיימה במקום השני בליגה השבדית. גם בעונה החולפת יוהאנסון היה שחקן הרכב קבוע עם 27 הופעות וחמישה שערים עבור קבוצתו.

קודם להבאת השחקן פרצה מתיחות בין אלכסנדר סטנוייביץ' לבין אנשי המועדון. הסיבה לכך היא שהמאמן גילה כי גורמים במועדון ניסו להביא שחקנים למבחנים ללא ידיעתו. סטנוייביץ' אף לא הסכים שהשחקן יתאמן עם הקבוצה, אבל ראשי המועדון הסבירו כי הוא הגיע בסך הכל להתרשמות כללית מהמדינה ולא למבחנים. במקביל, חיפה תנסה לצרף את גילי ורמוט ולשחרר את רובן ראיוס. עסקת החלפת שחקנים כבר עלתה על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully