וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה רוצה לצרף את מורן רוט מעירוני נס ציונה

11.12.2014 / 10:59

קבוצת התחתית נחושה להתחזק אחרי פתיחת עונה לא טובה והפציעה של נייט מילר, שגמר את העונה. הגארד הוותיק ניהל לאחרונה מגעים עם מכבי חיפה וגם מכבי אשדוד מעוניינת בו

one

עירוני נהריה סיימה את הסיבוב הראשון בליגת העל במקום ה-11, עם שני ניצחונות בלבד, ובקבוצה עושים מאמצים גדולים להתחזק כבר בימים הקרובים. לוואלה! ספורט נודע כי גורמים במועדון פנו אמש (רביעי) לרכז עירוני נס ציונה, מורן רוט ופגישה בין הצדיים אמורה להתקיים היום. רוט ניהל מגעים מתקדמים עם מכבי חיפה, אבל אלו בינתיים לא הבשילו לכדי חתימה. קבוצה נוספת שהתעניינה בצירופו של רוט היא יריבתה של נהריה לתחתית, מכבי אשדוד.

רוט (32, 1.82) הצטרף לנס ציונה רגע לפני פתיחת העונה לאחר שבמהלך כל הפגרה ניהל מאבקים משמעתיים נגד איגוד הכדורסל. הקבוצה החתימה אותו לחודשיים לאור פציעתו של מאיר טפירו, והוא הגיע למשחק הפתיחה נגד מכבי תל אביב ללא הכנה מוקדמת. במשחק הליגה במחזור השביעי נגד הפועל אילת הוא נפצע, וחזר רק בשבוע שעבר נגד הפועל תל אביב. אמש לא שותף בניצחון בגן נר. בשמונה משחקים לא הרשים עם ממוצעים 4.3 נקודות ו-3 אסיסטים.

נהריה איבדה בהפסד למכבי חיפה שלשום את הקפטן נייט מילר שקרע את גיד אכילס. הבוקר הוא יעבור ניתוח לתיקון הקרע והוא גמר את העונה. מלבד ניסיון הצירוף של רוט, יעשו במועדון מאמצים על מנת לצרף גארד נוסף על חשבונו של מילר עד למשחק הליגה בשבוע הבא נגד הפועל תל אביב. ג'וליאן מבונגה, ששבר את ידו לפני כחודש, עדיין לא כשיר, ולא אמור להתלבש למשחק בארנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully