וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו: "העם היהודי כל כך סבל, לא מבין איך אנשים לא למדו"

11.12.2014 / 10:00

מאמן מכבי תל אביב על האוהדים ונוסא איגייבור: "גזענות תמיד מפתיעה אותי, אבל בישראל הרבה יותר". על בית"ר ירושלים: "כעסתי בסיום כי איבדנו את הכדור ושם מתחילות הבעיות שלנו"

one

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת משחק הליגה הבא שלה, הפעם נגד הפועל פתח תקוה ביום שבת (אצטדיון המושבה, 17:15). אלופת השנתיים האחרונות רוצה להתאושש במהרה מאיבוד הנקודות נגד בית"ר ירושלים ביום שני, זה שעלה לה בירידה למקום השלישי בתום המחזור ה-12.

המאמן פאקו אייסטרן על התיקו נגד בית"ר ירושלים: "לא התכוונתי לעשות את החילוף האחרון, אבל מיטרוביץ' ביקש כי הוא לא היה יכול להמשיך. אני מקווה שכולם ילמדו מהמשחק הזה, גם אני וגם השחקנים. הניצחון כבר היה בכיס שלנו ואיבדנו שתי נקודות ברגע האחרון. למה כעסתי בסיום? כי איבדנו את הכדור ואת השליטה במשחק. אנחנו קבוצה שכשהיא מאבדת את הכדור, יש לה בעיה. הצרות שלנו מתחילות כשאנחנו לא שולטים בכדור".

על שריקות הבוז לחואן פאבלו והקריאות לנוסא איגייבור: "כמובן שאם השחקנים יקבלו תמיכה, הם ישתפרו. אף אחד לא אוהב ששורקים לעברו בוז. האוהדים צריכים להתחשב בזה, לתמוך במי שלובש את החולצה של מכבי תל אביב. אם המועדון חושב שאלו השחקנים המתאימים לקבוצה, על האוהדים לתמוך בהם. אני מופתע כשזה קורה בכל מקום, אבל אני אפילו יותר מופתע כשזה קורה בישראל. אתם עם שסבל הרבה מגזענות. חייבים ללמוד מההיסטוריה. אני לא מבין אנשים שלא למדו מההיסטוריה והסבל של העם היהודי".

על כך שטוטנהאם עוקבת אחרי ערן זהבי: "אני לא חושש מעזיבה של זהבי, כלל לא - אני לא יכול להיות מודאג ממשהו שלא נמצא בשליטתי, משהו שלא קרה. אם כל מה שמפורסם בתקשורת יהיה נכון, לא יהיה מקום בקבוצות מרוב שחקנים. בכל שבוע יש שמועות על שחקנים שיעברו ממקום למקום. כרגע ערן הוא שחקן מכבי וזה הכול".

על היכולת מול מערך של שלושה בלמים: "היו לנו קשיים במשחקים הקודמים, אבל שלטנו בהם והגיע לנו לנצח. נגד הפועל רעננה הגיע לנו לנצח ובאמת ניצחנו. גם את בית"ר הגיע לנו לנצח, אבל לא היינו מספיק חדים מול השער".

על העונה הבאה: "אני לא יודע אפילו מה יהיה בסוף השבוע. צריך להתמקד בהווה. מה יהיה בעתיד? אי אפשר לדעת. אני צריך להוכיח שמגיע לי להיות פה".

פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"מי שלובש חולצה של הקבוצה צריך לקבל תמיכה מהאוהדים". פאקו/קובי אליהו

דור מיכה על איגייבור והאוהדים: "ברור שאנחנו נגד כל התופעות הללו ובמועדון מנסים למנוע את הדברים האלו. אנחנו משתדלים לקחת את הצדדים היותר חיוביים של הקהל. אפשר להבין את הכעס וההרגשה של נוסא. כמובן שאנחנו השחקנים עומדים מאחורי כל שחקן. אני מקווה מאוד שהעניין הזה ייפסק".

על הסיומת מול השער: "אני עובד על זה הרבה. ברור לי שאני צריך לאיים יותר על השער, להבקיע יותר גולים. אני מרגיש שאני משתפר ואני צריך להשתפר עוד".

על הירידה ביכולת של הקבוצה: "נכון שמשחקים קצת פחות טוב בזמן האחרון. לפני חודש-חודש וחצי שיחקנו מעולה. התוצאות עדיין טובות, אבל נצטרך לשפר את היכולת, זה לא יספיק להמשך".

על ערן זהבי: "המעורבות שלו עוזרת לנו מאוד. זה מאוד לגיטימי ששחקן כמוהו יקבל את רוב הכדורים ויבעט יותר מכולם לשער. זה נורמלי וככה זה צריך להיות. אני לא חושב שהוא מונע ממישהו לבעוט לשער יותר, או להבקיע יותר. כרגע הוא המוציא לפועל העיקרי שלנו. עוד שחקנים צריכים לקחת אחריות ולעזור לו כי לבד הוא לא יספיק לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully