וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הכדורגלן חולה הלב שריגש את גרמניה

דניאל אנגלברכט קיבל התקף לב על המגרש ופרש מכדורגל, חזר למשחק ועונד מכשיר מיוחד ומסורבל על לבו. אחרי שכבש שער ניצחון בתוספת הזמן, אין פלא שהוא וחבריו בכו מהתרגשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא במקרה כל שחקני שטוטגארט קיקרס קפצו בשמחה על דניאל אנגלברכט אחרי שער הניצחון שלו בזמן פציעות במסגרת הליגה השלישית בגרמניה. אנגלברכט סובל מבעיות לב קשות, ומשחק עם מכשיר בשם דפיברילטור, שצמוד בצורה מסורבלת ללבו וכרוך סביב גופו וכתפו, ואמור להגן עליו באמצעות שתי אלקטרודות שיגרמו למתן שוק חשמלי ללב במקרה חירום אם לבו מפסיק לעבוד.

אנגלברכט רק לאחרונה חזר לכדורגל אחרי שנה בחוץ, אחרי שקיבל התקף לב במהלך משחק. היה זה בזמן ששיחק בליגת המילואים של הקבוצה, כשלפתע צנח על הדשא. הוא איבד הכרה, הובהל לבית החולים, ונאלץ לעבור ארבעה ניתוחים שונים.

כמובן שאחרי ההתאוששות הרופאים המליצו לו לא לחזור לכדורגל, אבל הוא התעקש ואמר ש"אעשה מה שאני רוצה", אך כל זאת כמובן בתנאי שילבש על גופו את הדפיברילטור, שאמור להגן עליו אם משהו משתבש. עד עתה הוא קיבל דקות ספורות כמחליף, אבל עכשיו הוא חגג שער ראשון, ומיד הוריד את החולצה וחשף גופייה שעליה כתוב "אין דבר העומד בפני הרצון".

צפו בכתבה ובשער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully