וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "זה נגמר והתחושות קשות. לא עמדנו בחלק מהיעדים"

10.12.2014 / 23:56

בהפועל ירושלים שררה אכזבה קשה לאחר ההפסד לפלוישט, שסיים את המסע האירופי. פרנקו: "רצינו להיות במקום אחר ואנחנו לא שם ויש לנו סיבות. המטרה של הפועל ירושלים לנסות להגיע ליורוליג"

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. מגד גוזני
הציפיות הפכו לתסכול. דני פרנקו/מגד גוזני

כשהפועל ירושלים פתחה את העונה, הסגל הנוצץ והארנה החדשה גרמו לאופטימיות במועדון, והמטרה הראשונה של הקבוצה הייתה לעבור את שלב הבתים ביורוקאפ. אבל בניגוד ליכולת הטובה בליגה המקומית, בה ירושלים מחצה את יריבותיה בזו אחר זו, באירופה השחקנים של דני פרנקו התקשו להתמודד עם העומק והפיזיות של היריבות. הערב (רביעי) המסע האירופי הגיע לסיומו לאחר שירושלים נכנעה בארנה לפלוישט הרומנית 112:110 לאחר שתי הארכות. ירושלים הייתה זקוקה לניצחון ב-10 נקודות ומעלה כדי לשמור על סיכוי תיאורטי במחזור המשחקים האחרון נגד ריטאס וילנה, אולם גם במשימה הזאת לא עמדה, והיא הודחה מהמפעל.

דונטה סמית' הפועל ירושלים. קובי אליהו
"לפעמים כשאתה רוצה לנצח יותר מדי זה לא יוצא, היום השחקנים הביאו אותנו למצב שהיינו קרובים". דונטה סמית'/קובי אליהו

מאמן הקבוצה דני פרנקו סיכם את ההפסד לרומנים: "מבחינתנו היה משחק טעון ולחוץ. במחצית הראשונה זה לא השפיע עלינו לטובה. אבל במחצית השנייה אמרנו שנעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים, היה קרב אדיר נגד קבוצה שקשה מאוד נגדה, עם הארכות. בסופו של דבר, עכשיו כשזה נגמר התחושות הן קשות. היה קרב גדול, ב-100:106 הייתה לנו הזדמנות לחזור, ניסינו ברבע שלפני ובהארכות לעשות המיטב אבל זה לא הספיק לנו. עשינו את המיטב הערב אבל זה לא הספיק, כל הכבוד לשחקנים, נתמודד עם זה ונמשיך הלאה".

על קריאות הבוז של הקהל במחצית הראשונה אמר פרנקו: "אני פחות מתייחס למה ששורקים או לא שורקים, גם השחקנים פחות, כי השחקנים מקצוענים וצריכים לעשות את העבודה שלהם. לקהל של הפועל יש זכות לעשות מה שהוא חושב לנכון. מצד שני, כל הכבוד לקהל שקם בסיום ושר לנו 'ירושלים של זהב'. לפעמים כשאתה רוצה לנצח יותר מדי זה לא יוצא, היום השחקנים הביאו אותנו למצב שהיינו קרובים".

לשאלה אילו מסקנות יש להסיק מההדחה ומהמאזן, השיב פרנקו: "זה לא הזמן למסקנות. זו כבר תקופה ארוכה, בכל שבוע, שאנחנו בודקים את עצמנו בתוך המועדון. אנחנו מחפשים פתרונות ואיך לשפר בעתיד. רצינו להיות במקום אחר ואנחנו לא שם ויש לנו סיבות. אנו דנים בהן ומחפשים פתרונות. הפועל רוצה להגיע ליורוליג, בין אם דרך זכייה בטורניר, או ביורוקאפ. גם אם היינו עולים, לא בטוח שהיינו מגיעים לגמר היורוקאפ. הפסד אחד לא עושה הבדל כזה גדול. יש לנו עוד הרבה משימות".

פרנקו נשאל על הצהרותיו של אורי אלון לגבי אירופה והשיב: "המטרה של הפועל ירושלים לנסות להגיע ליורוליג. אנחנו אחרי משחק שבו השחקנים נתנו את כל מה שיכלו, גם אם היינו מנצחים ב-10 הפרש לא בטוח שהיינו עולים. את המסקנות נסיק בקבוצה, במטרה שהפועל תגיע לאן שהיא צריכה להיות. כדי להגיע ליורוליג צריך לזכות ביורוקאפ, הפועל ירושלים זה מועדון ששם לו יעדים, לא עמדנו בחלק מהם. אבל אחנו בונים וזה תהליך. צריך להפיק לקחים לשיפור כדי שבפעם הבא לא יקרו דברים כמו העונה. השנה היורוקאפ טוב יותר אבל זה לא משנה לנו, אנו צריכים להיות איפה שהחזון של הפועל. יש יעדים כאן וננסה להגיע אליהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully