וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הפסידה לפלוישט 112:110 בשתי הארכות והודחה מהיורוקאפ

הפועל ירושלים קיוותה להגיע רחוק ביורוקאפ, והייתה זקוקה לניצחון ב-10 הפרש, אבל העונה האירופית שלה הסתיימה בהדחה מאכזבת לאחר הפסד ביתי לפלוישט הרומנית בשתי הארכות

מאמן הפועל ירושלים דני פרנקו. אדריאן הרבשטיין
המותחן האדיר רק העצים את הטעם המר. פרנקו/אדריאן הרבשטיין

בתחילת העונה הצהירו בהפועל ירושלים שהם רוצים להגיע רחוק בכל החזיתות. לעיני האוהדים בארנה החדשה, הסגל הנוצץ של דני פרנקו החטיא את המטרה הראשונה של העונה. ירושלים הודחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים לאחר רצף של הופעות מאכזבות, שהגיעו לשיאן הערב (רביעי) בהפסד ביתי דרמטי וכואב לפלוישט בתוצאה 112:110, לאחר שתי הארכות.

הקבוצה של דני פרנקו, שניצחה במפעל הזה רק את פרטיזן בלגרד, הייתה חייבת לנצח את הרומנים בהפרש גדול מההפסד במפגש הקודם מולם, בו הפסידה ירושלים בתוצאה 83:74. אבל ירושלים לא עמדה גם במשימה הזאת. אפילו ניצחון שימתיק את הגלולה היא לא השיגה. הרומנים קלעו מבחוץ, רצו למתפרצות ושלטו במשחק, אבל ברבע הרביעי הצליחה ירושלים לחולל קאמבק ונקודות של דונטה סמית' מהעונשין כפו הארכה לאחר 84:84 בתום הסמן החוקי. המארחת פתחה בהתלהבות את ההארכה אבל לא הצליחה לברוח לרומנים והעדיפה לגרור את המשחק לעוד הארכה. זה הצליח. שלשה של ברייסי רייט קבעה 96:96, פלוישט החטיאה קליעת ניצחון והקבוצות הלכו לחמש דקות משחק נוספות. בהארכה השנייה הרמונים עמדו במשימה, הצליחו לנצח והדיחו את ירושלים מהמפעל.

שחקן הפועל ירושלים דרווין קיצ'ן. מגד גוזני
ירושלים נכנעה בתום קרב גדול. קיצ'ן/מגד גוזני

רבע 1

ליאור אליהו היה חם בפתיחה וקלע את כל 8 הנקודות הראשונות של ירושלים, אבל איבודי כדור מנעו מהמארחת לפתח ריצה. ג'ראלד לי וג'ונטה פלאוורס קלעו לרומנים שעלו ל-11:13. החטאות של דרווין קיצ'ן ודונטה סמית' יחד עם קצב מהיר של פלוישט סיבך את ירושלים, והאורחים הוליכו 15:20 בתום הרבע הראשון.

רבע 2

פלוישט פתחו את הרבע עם שלשה של די בראון, וטסו למתפרצות שהעלו אותם ל-19:30. פרנקו חזר מפסק הזמן עם פופס מנסה בונסו, שייצר נקודות בצבע, וירושלים צימקה 34:28. פיניש מצוין של ג'רוויס הייס הוריד את פלוישט למחצית ביתרון 38:45.

מנסה בונסו הוליך את ירושלים בשני הרבעים הראשונים עם 13 נקודות, אליהו הוסיף 11 והמארחת סבלה מנחיתות בריבאונד כשהרומנים לקחו 18 כדורים חוזרים לעומת 11 בלבד שלה. דונטה סמית' חילק 7 אסיסטים במחצית, אך קלע 4 בלבד, יותם הלפרין סיים אותה ללא נקודות. את הרומנים הוליך ג'ראלד לי עם 14 נקודות.

שחקן פלישטי ג'ראלד לי. מגד גוזני
ירושלים לא הצליחה לעצור אותו. ג'ראלד לי/מגד גוזני

רבע 3

ג'ראלד לי לא עצר גם בפתיחת הרבע השלישי, וארבע נקודות שלו העלו את פלוישט ל-40:51. ירושלים הייתה אגרסיבית יותר בהמשך, אבל הרומנים המשיכו לקלוע מבחוץ ושמרו על יתרונם גם ברבע השלישי, בסיומו הוליכו 59:67.

רבע 4

ירושלים עלתה לרבע הרביעי בידיעה שאלה הדקות שקובועת אם יישאר להם סיכוי לעלות שלב, אבל די בראון מיד צינן את ההתלהבות עם שלשה, ג'ראלד לי הוסיף שתיים והרומנים שמרו על היתרון. שחקניו של דני פרנקו לא הרימו ידיים ובעזרת נקודות של ברייסי רייט, בר טימור ודרווין קיצ'ן צימקה למינוס 4. כשנותרו 10 שניות לסיום דונטה סמית' הלך לקו, קלע את שתי הזריקות וקבע 84:84. די בראון החטיא שלשת ניצחון לרומנים והמשחק הלך להארכה אחרי 84:84 בתום 40 דקות.

דונטה סמית' הפועל ירושלים. קובי אליהו
ידיים יציבות מהקו בדקות הסיום. סמית'/קובי אליהו

הארכה

תוספת הזמן נפתחה בקצב גבוה, ושלשה של דונטה סמית' העלתה את ירושלים ליתרון. ג'ראלד לי המשיך להיות האיש של פלוישט בהתקפה ושתי דקות לסיום נרשם שוויון 91:91. ירושלים, כזכור, הייתה צריכה יתרון 10 כדי לשמור על הסיכויים, ולא הצליחה ליצור ריצה. 45 שניות לסיום התוצאה הייתה 93:93 ובשלב הזה המטרה של ירושלים הייתה דווקא לכפות הארכה שנייה. 18 שניות לסיום דראגן לאבוביץ' קלע שלשה ונראה היה שהמשחק גמור אבל ברייסי רייט השווה בשלשה משלו בעבר השני ו-10 שניות לסוף התוצאה הייתה 96:96. ראנקאסוקאס החטיא שתי שניות לסיום, ההארכה הסתיימה ב-96:96, ושתי הקבוצות הלכו להארכה שנייה.

הארכה 2

בתחילת העונה הצהירו בהפועל ירושלים שהם רוצים להגיע רחוק בכל החזיתות. לעיני האוהדים בארנה החדשה, הסגל הנוצץ של דני פרנקו החטיא את המטרה הראשונה של העונה. ירושלים הודחה מהיורוקאפ כבר בשלב הבתים לאחר רצף של הופעות מאכזבות, שהגיעו לשיאן הערב (רביעי) בהפסד ביתי דרמטי וכואב לפלוישט בתוצאה 112:110, לאחר שתי הארכות.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: ברייסי רייט 24 נקודות, ליאור אליהו 17, דונטה סמית' 16 ו-13 אסיסטים, פופס מנסה בונסו 15, דרווין קיצ'ן 13, בר טימור 10, טוני גפני 8, ג'וזף ג'ונס 7.

הרבו לפלוישט: ג'ראלד לי 24 נקודות, די בראון 21 ו-6 אסיסטים, ג'רוויס הייס ומריוש ראנקאוסקס 16 כל אחד, דראגן לאבוביץ' 15, ג'ונטה פלאוורס 10.

  • עוד באותו נושא:
  • פלוישט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully