וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: נפטונאס קלייפדה ניצחה 72:82 את גלאטסראיי

הליטאים המפתיעים פתחו פער במקום הרביעי ויעלו לטופ 16 אם ינצחו את ולנסיה במחזור הסיום. דייוידאס גאיליוס הצטיין עם 23 נקודות, רק 5 נקודות לקרלוס ארויו אצל המפסידים

מוסטפה שאקור שחקן קלייפדה מול ולאדימיר מיצ'וב שחקן גלאטסראיי. GettyImages
משחק מצוין וניצחון חשוב. מוסטפה שאקור מול ולאדימיר מיצ'וב/GettyImages

המחזור התשיעי והלפני אחרון ביורוליג נפתח הערב (רביעי) עם מיני הפתעה כשנפטונאס קלייפדה הסינדרלה של המפעל ניצחה 72:82 את גלאטסראיי ועשתה צעד משמעותי לקראת העפלה מדהימה לטופ 16. שתי הקבוצות הללו נפגשו כשהן במאזן זהה של שלושה ניצחונות וחמישה הפסדים ונאבקות ביניהן על המקום הרביעי בבית ד'.

הליטאים, שהשיגו את כל הניצחונות שלהם באולם הביתי הפנטאי שלהם, פתחו פער קטן מהפתיחה כשהם נהנים מערב מוצלח מחוץ לקשת. זוראן ארצג שמר כמעט לבדו את הטורקים במשחק עד תחילת הרבע הרביעי בו הובילו הליטאים בשלוש נקודות בלבד, אבל הליטאים פתחו מבערים עם ריצת 2:9 באמצע הרבע הרביעי ופתחו פער דו ספרתי ממנו גלא המאכזבת לא חזרה.

דייוידאס גאיליוס הוליך את הליטאים עם 23 נקודות, 5 שלשות ו-7 ריבאונדים. מוסטפה שאקור הרכז האמריקאי הוותיק הוסיף 16 נקודות למנצחים, כולל שלשה קריטית במאני טיים. זוראן ארצג קלע 24 נקודות לטורקים, אבל קרלוס ארויו הכוכב הפורטוריקני איכזב עם 5 נקודות בלבד. הניצחון הזה נותן לליטאים יתרון של משחק על פני הטורקים, אבל כדי להבטיח מקום בטופ 16 קלייפדה חייבת צריכה לנצח במחזור הסיום בחוץ את ולנסיה או לקוות להפסד של גלאטסראיי מול אוליפיאקוס החזקה.

דייוידאס גאיליוס שחקן קלייפדה מול קרלוס ארויו שחקן גלאטסראיי. GettyImages
זה שהפציץ וזה שאיכזב. גאיליוס מול ארויו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully