וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית המוות בשלב הרתיחה: צסק"א, סיטי ורומא במאבק על השמינית

שלב הבתים בליגת האלופות יינעל הערב כששלוש קבוצות נאבקות על כרטיס אחד. רומא תלויה בעצמה ותעלה עם ניצחון, לאנגלים עשוי להספיק גם תיקו עם שערים, ומה עם נאתכו? כל התרחישים

שלב הבתים של ליגת האלופות יגיע הערב (רביעי) לסיומו כשמירב תשומת הלב תתמקד, איך לא, בבית ה'. הבית הזה קיבל את הכינוי "בית המוות" כשכולם ציפו למאבק משולם בין באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי ורומא על שני המקומות לשמינית הגמר, אך מעט מאוד האמינו שגם צסק"א תהיה בתמונה ערב המחזור האחרון. באיירן מינכן הבטיחה כבר מזמן את ראשות הבית, אך לסיטי, רומא וצסק"א יש חמש נקודות וסיכוי ריאלי להעפיל לשמינית הגמר. הערב רומא תארח את מנצ'סטר סיטי ובאיירן מינכן את צסק"א מוסקבה, שני משחקים בהם הכל יוכרע. אז מה צריכה כל קבוצה כדי להעפיל? להלן התרחישים.

ביברס נאתכו שחקן צסק"א מוסקבה. Epsilon, GettyImages
יעשה את הבלתי ייאומן? ביברס נאתכו/GettyImages, Epsilon

רומא עולה: רומא נמצאת במצב הכי טוב מבין השלוש משום שהיא תלויה בעצמה. ניצחון שלה ישלח אותה לשמינית הגמר ללא קשר לתוצאה במשחק המקביל. גם תיקו מאופס ישלח את רומא לשלב הבא, אך זה במידה שצסק"א לא תדהים עם ניצחון חוץ במינכן. תיקו עם שערים יעלה את האיטלקים רק במידה שגם המשחק המקביל במינכן יסתיים בתיקו וכך האיטלקים יהנו מיתרון בבית המשולש שיווצר בין השלוש.

מנצ'סטר סיטי עולה: כדי לעלות לשלב הבא סיטי חייבת להבקיע, אך לא בהכרח לנצח. הפסד או תיקו שולח את האנגלים הביתה, אך תיקו עם שערים במקביל להפסד רוסי במינכן יעלה אותם לשלב הבא בזכות יתרון במאזן הפנימי מול רומא. למנצ'סטר סיטי יש נחיתות במאזן הפנימי מול צסק"א כך שהיא חייבת תוצאה טובה יותר משל הרוסים.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא חוגג. GettyImages
קיבל מנוחה בליגה לקראת המשחק הגדול הערב. פרנצ'סקו טוטי/GettyImages

צסק"א מוסקבה עולה: הקבוצה של נאתכו נמצאת במצב הכי קשה מבין השלוש משום שהיא חייבת ניצחון מול היריבה החזקה בבית. צסק"א נהנית מיתרון פנימי מול מנצ'סטר סיטי ולכן היא תעלה במקרה שהיא תנצח ורומא לא תנצח במקביל את המשחק שלה מול סיטי. ניצחון של רומא ידיח את הרוסים ללא קשר לתוצאה שלהם במינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully