וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנדסברג: "כשאתה מגיע למשחק חוץ כאלוף אירופה, הקהל עוין במיוחד"

10.12.2014 / 16:20

מכבי תל אביב ולנדסברג מתכוננים לאווירה חמה במשחק החוץ מול צדביטה (חמישי, 20:30, שידור ישיר באתר). ניצחון והפסד של מלאגה יבטיחו מקום השני. אדם הוניג הוחתם והושאל לרמת גן

ללא מרקיז היינס הפצוע שנותר בארץ, מכבי תל אביב תערוך הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת צדביטה. במפגש הקודם בין הקבוצות הביכו הקרואטים את הצהובים בביתם לאחר שניצחו בתוצאה 73:83 , במה שהיה הניצחון הראשון מתוך שניים שהצליחו הקרואטים להשיג במפעל עד כה. הצהובים זוכרים היטב את ההפסד בהיכל נוקיה ורוצים לשמור על מומנטום הניצחונות. במכבי מודעים לכך שניצחון, בצירוף הפסד של מלאגה לצסק"א, יבטיח להם את המקום השני בבית.

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס אמר לקראת המשחק: "משחק חוץ קשה נגד קבוצה צעירה שמשחקת מאוד חזק ועם המון תשוקה. זה יהיה המשחק החמישי שלנו ב-11 ימים שהיו מאוד אינטנסיביים, ואני שמח שעד כה ניצחנו בכולם. אנחנו רוצים להמשיך במומנטום החיובי שאנחנו נמצאים בו. לצערי נהיה חסרים את מרקיז היינס דווקא אחרי משחק טוב מאוד שלו בליגה. כל קבוצה עם המטרות שלה - צדביטה עדיין נלחמת על העלייה לטופ 16 בעוד אנחנו על המקום השני בבית, וכמובן נעשה הכל כדי לחזור הביתה עם עוד ניצחון".

סילבן לנדסברג אמר לקראת ההתמודדות: "אנחנו מקווים להבטיח את המקום השני. זה יהיה נהדר עבורנו ונקווה שנצליח במשימה. במשחק הקודם הרגשתי שנתנו להם את המשחק, כי זה היה משחק בו היינו צריכים לנצח. לשחק בחוץ זה אף פעם לא קל, במיוחד כאשר אתה מגיע כאלוף אירופה שצריך להגן על התואר שלו, כי במצב כזה כל קהל הופך להיות עוין. לדעתי זו תופעה שמתרחשת השנה במשחקי חוץ, משהו שלא נתקלנו בו בעבר".

על היינס, שסובל ממתיחה ברצועה הצידית של הברך, אמר לנדסברג: "היינס שיחק מדהים מול ראשון. מכבי הוא מועדון גדול שכל שחקן יודע לחפות על חסרונו של אחר".

השחקן התייחס למצבם של הצהובים ביורוליג: "הטופ 16 היה רק מטרה אחת שהיינו צריכים לעבור, יש עוד מטרות. רוצים להמשיך לשחק חזק ולהיות מוכנים. יש לנו שחקנים טובים. לאן מכבי תגיע העונה ביורוליג? אני ממש לא רוצה לנחס שום דבר. יש לנו עוד משחקים, אבל לא ננוח או נירגע בשום משחק, יש עוד דרך לעבור".

בתוך כך, מכבי תל אביב ביצעה רכש בשבועות האחרונים: הגארד האמריקאי אדם הוניג (1.85). בוגר מכללת דיקינסון (NCCA3), בשורותיה העמיד ממוצעים של . 16 נק', 4 רב' ו3 אס' בעונה האחרונה. השחקן וישאל לרמת גן.

צפו בביצועיו של הוניג בעונה שעברה

ג'ייק כהן הוסיף: "המשחק מחר חשוב מאוד, כל משחק ביורוליג חשוב עבורנו. אנו רוצים להמשיך לנצח. כולם זוכרים מה קרה בפעם הקודמת ששיחקנו נגדם, אבל מאז עברנו כברת דרך והתקדמנו כקבוצה. אנחנו מגיעים למשחק כאשר אנחנו בטוחים ביכולת שלנו וסבורים שהצלחנו להתקדם מאז אותו משחק בסיבוב הקודם. אנחנו מתייחסים להתמודדות מול צדביטה במלוא הרצינות במטרה לנצח. אחד מהיתרונות שיש לקבוצה היא הקליעה מבחוץ ונצטרך לנטרל אותם. לא שיחקתי שם בעבר, אבל כל משחק חוץ בבית של יריבה הוא קשה ולא קל. נראה כמה הם טובים יהיו. אנחנו במומנטום טוב וחשוב שנמשיך לנצח".

כהן התייחס למצבה של מכבי: "מאז ההפסד הקודם מולם התבגרנו כקבוצה. לכל קבוצה לוקח זמן להתחבר על המגרש כמו גם מחוץ למגרש. צריך לדעת איפה כל אחד מעדיף לקבל את הכדור ואיך לשחק בהגנה. אלו דברים שלוקחים זמן".

סופוקליס שחורציאניטיס סיכם: "השגנו בשבוע שעבר את המטרה הראשונית שלנו, שהיא העלייה לטופ 16. זה מה שהיינו צריכים לעשות ועכשיו אנחנו רוצים להמשיך לנצח".

לשאלה לאן מכבי תגיע העונה במפעל האירופאי, השיב הסנטר היווני: "בעונה שעברה אף אחד מחוץ הקבוצה לא הרגיש או האמין לאן נגיע. אנחנו לוקחים צעד אחר צעד, וזה מתחיל בלנצח את המשחק מול צדביטה".

מנגד, הקרואטים מקווים לשחזר ולו במעט את היכולת הנפלאה שהציגו ביד אליהו. עבורם תהיה זו הזדמנות אחרונה בהחלט לשמור על סיכויי ההעפלה לטופ 16. הפסד שלהם, בצירוף ניצחון של אלבה ברלין על לימוז', יסתום את הגולל עבורם באופן סופי ורשמי. הסנטר מירו בילאן, שרושם עונת פריצה ומוביל את צדביטה בבנקודות ובריבאונדים, ינסה להסתדר מול סוללת הגבוהים של הצהובים, בעוד רוקו אוקיץ', שקלע שיא עונתי בתל אביב, רוצה להתעלות שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully