וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: שער ניצחון דרמטי לרפאלוב, שערורייה בבאקו

קשר קלאב ברוז' נכנס כמחליף (71) ובדקה ה-88 קבע 1:2 על הלסינקי שהעלה את קבוצתו. ביטון בישל בהפסד סלטיק 4:3 בזאגרב, גולסה (53 דק') ופאוק הודחו. שער חוקי של קרבאח (94) נפסל מול אינטר

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' חוגג שלושער (מימין). AP
ברגע האחרון. ליאור רפאלוב/AP

המחזור השישי והאחרון בשלב הבתים של הליגה האירופית נערך הערב (חמישי) וליאור רפאלוב ניצל זאת כדי לכבוש שער רביעי במפעל, כשעלה כמחליף וקבע 1:2 דרמטי לקלאב ברוז' על הלסינקי בדרך לשלב הבא. ניר ביטון שיחק 90 דקות בהפסד סלטיק 4:3 לדינמו זאגרב, אך הסקוטים כבר עלו לפני כן. אייל גולסה ופאוק סלוניקי הודחו בעקבות הפסד ביתי 2:1 לגנגאן, מחזיקת הגביע סביליה עלתה עם 0:1 על רייקה. הגרלת 32 האחרונות תיערך ביום שני.

עלו מהמקום הראשון: בורוסיה מנשנגלדבאך, קלאב ברוז', בשיקטאש, רד בול זלצבורג, דינמו מוסקבה, אינטר, פיינורד, אברטון, נאפולי, דינמו קייב, פיורנטינה, לגיה ורשה.

עלו מהמקום השני: ויאריאל, טורינו, טוטנהאם, סלטיק, פ.ס.וו איינדהובן, דנייפרו, סביליה, וולפסבורג, יאנג בויז, אולבורג, גנגאן, טרבזונספור.

הצטרפו מליגת האלופות כמדורגות: אולימפיאקוס, ספורטינג ליסבון, אתלטיק בילבאו, זניט סנט פטרסבורג.

הצטרפו מליגת האלופות כלא מדורגות: אנדרלכט, אייאקס, ליברפול, רומא.

בורוסיה מנשנגלדבאך - ציריך 0:3

הגרמנים שמרו על ראשות הבית עם ניצחון קליל על ציריך, משורותיה עדיין נעדר אבי ריקן הפצוע. פטריק הרמן פתח את מסכת השערים בדקה ה-31 והשבדי ברנימיר הרגוטה הוסיף צמד בדקות 58 ו-64, אז הקפיץ נפלא מעל השוער.

אפולון לימסול - ויאריאל 2:0
לוויאריאל: ג'רארד מורנו (35), לוסיאנו וייטו (40)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
פטריק הרמן שחקן מנשנגלדבאך. GettyImages
גלדבאך עלתה מהמקום הראשון. פטריק הרמן/GettyImages

קלאב ברוז' - ה.י.ק הלסינקי 1:2

ליאור רפאלוב נרשם בהרכב הראשון, אך ברגע האחרון הוצא מההרכב ובמקומו עלה להופעת בכורה סאנדר קופמן הצעיר. המהלך הזה רק היטיב עם קשר נבחרת ישראל, שנכנס כמחליף בדקה ה-71 ושתי דקות לפני סיום המשחק השתלט על כדור ברחבה ובעט שטוח בשמאל אל הרשת. היה זה שער ניצחון דרמטי עבור ברוז', ששמרה על ראשות הבית. פליפה גדוז כבש ראשון בפנדל בדקה ה-28, מקומבה קאנג'י השווה זמנית עבור הלסינקי בדקה ה-51. הפינים נותרו בחוץ, טורינו הצטרפה לברוז'. רפאלוב, אגב, עם ארבעה שערים העונה בליגה האירופית לעומת שניים בליגה הבלגית.

קופנהאגן - טורינו 5:1
לקופנהאגן: דניאל אמרטיי (6). לטורינו: ג'וסף מרטינס (15 ו-47), אמאורי (42 בפנדל), מתאו דרמיאן (49), גסטון סילבה (53)

בשיקטאש - טוטנהאם 0:1

צ'נק טוסון כבש בדקה ה-59, הנחיל לתרנגולים הפסד ראשון העונה במפעל והעלה את קבוצתו למקום הראשון בבית על חשבון טוטנהאם. בשיקטאש של סלאבן ביליץ' סיימה עם 12 נקודות, טוטנהאם עם 11 במקום השני.

פרטיזן בלגרד - אסטרס טירופליס 0:0

רוברטו סולדאדו שחקן טוטנהאם מול טולגה זנגין שוער בשיקטאש. GettyImages
הפסד ראשון לטוטנהאם. רוברטו סולדאדו מחמיץ מול טולגה זנגין/GettyImages

דינמו זאגרב - סלטיק 3:4

ניר ביטון פתח בהרכב של הסקוטים שהעפילו לשלב הבא ובישל שער ב-90 דקות בהפסד בזאגרב. כריס קומונס (23) וסטפן שצ'פוביץ' (29, אחרי נגיחה אחת של ביטון) מחקו שער של מרקו פיאצה והעלו את סלטיק ל-1:2, אבל בדקה ה-39 פיאצ'ה כבש בעזרת הגב של ביטון, מרצלו ברוזוביץ' החזיר את היתרון לדינמו בדקה ה-48 ופיאצ'ה בן ה-19 השלים שלושער בחלוף שתי דקות. סלטיק רק צימקה עם שער עצמי של יוסיפ פיבאריץ' (81).

רד בול זלצבורג - אסטרה ג'ורג'ו 1:5
לזלצבורג: מרסל סביצר (9), קווין קמפל (34 ו-90), אלאן (46 ו-70). לאסטרה: ג'ורג'ה פלורסקו (51)

ניר ביטון שחקן סלטיק מעל איבו פינטו שחקן דינמו זאגרב. רויטרס
לפחות היה בישול. ניר ביטון מעל איבו פינטו/רויטרס

פ.ס.וו איינדהובן - דינמו מוסקבה 1:0
לדינמו מוסקבה: אלכסיי יונטוב (89)

פנאתינייקוס - אשטוריל 1:1
לפנאתינייקוס: ניקולאוס קארליס (55). לאשטוריל: קלבר (87)

קרבאח - אינטר 0:0

דרמה גדולה באזרבייג'אן. המארחים כבשו בדקה הרביעית של תוספת הזמן מרגלי ריצ'רד הברזילאי וחשבו שהשיגו את השער שיעלה אותם לשלב הבא, אך משום מה השופט הצ'כי מירוסלב זלינקה החליט לפסול את השער בטענה שערורייתית לנבדל. הכדור, אגב, פגע בכלל בשחקן אינטר בדרכו פנימה. הנראזורי סיימו בראש הבית.

דנייפרופטרובסק - סנט אטיין 0:1

אכזבה קשה לצרפתים, שהחמיצו ללא הפסקה ונכנעו לשער של ארטם פדצקי בדקה ה-66. דניפרו דילגה מהמקום האחרון למקום השני ותהיה בשלב 32 האחרונות, סנט אטיין סיימה אחרונה ועם שני שערי זכות בלבד.

סטנדרד ליאז' - פיינורד 3:0

האקסית של גיא לוזון התפרקה ולא מנעה מההולנדים את ראשות הבית. יינס טורנסטרה כבש בדקה ה-16, ז'אן פול בואטיוס הכפיל בדקה ה-60 ואלביס מאנו הצעיר חתם שתי דקות לסיום. פיינורד חתמה את שלב הבתים עם שלושה ניצחונות חלקים של 0:2.

סביליה - רייקה 0:1

אלופת המפעל המכהנת עשתה את שלה לעיני הקהל הביתי ברמון סאנצ'ס פיחואן. סביליה עצרה את מכונת השערים אנדריי קרמאריץ', בעוד דניס סוארס התחמק משלושה שחקנים כדי להבקיע שער יפה בדקה ה-20.

דניס סוארס שחקן סביליה. רויטרס
האלופה המכהנת עדיין כאן. דניס סוארס/רויטרס

ליל - וולפסבורג 3:0

ניצחון היה מעלה את המארחים לשלב הבא, אבל האמת היא שפשוט לא הגיע להם. וולפסבורג האטרקטיבית השיגה ניצחון ניצחון ראשון בשלב הבתים שהוא לא על קרסנודאר. וייריניה הפורטוגלי כבש בדקה ה-45 אחרי מהלך משולב של קווין דה ברוין ואיבן פרישיץ', ולמרות הרחקתו של ז'וסואה גילאבוגי בצהוב שני (55) היה זה ריקרדו רודריגס שסובב כדור חופשי לרשת של וינסנט אניימה בדקה ה-65 והעלה ל-0:2 רוני רודלאן הכשיל את עצמו ברחבה וקיבל איכשהו פנדל בדקה ה-76, אך דייגו בנאליו עשה צדק כשעצר את הפנדל של דיבוק אוריגי. מנגד, רודריגס דייק מהנקודה הלבנה וחתם בדקה ה-89.

אברטון - קרסנודאר 1:0
לקרסנודאר: ריקרדו לאבורדה (30)

שחקני וולפסבורג חוגגים. AP
טיול קל מהצפוי בצרפת. שחקני וולפסבורג/AP

נאפולי - סלובן ברטיסלבה 0:3

האיטלקים סיימו ראשונים אחרי שהתעללו בנמושת הבית. סלובן ברטיסלבה סיימה את שלב הבתים ללא נקודות ועם הפרש שערים עלוב של 20:1, אחרי שנכנעה לבעיטה מסובבת מרחוק של דריס מרטנס (6) לשער של מארק האמשיק שלא התחשב בבני ארצו (16) ולנגיחה של דובאן ספאטה (75).

יאנג בויז - ספרטה פראג 0:2

בקרב על המקום השני, השוויצרים ניצחו לעיני אוהדיהם בברן והותירו את ספרטה פראג בחוץ למרות צבירת 10 נקודות. גיום הוארו עם פנדל בדקה ה-75 ורנאטו שטפן בדקה הרביעית של תוספת הזמן, לקחו את יאנג בויז לשלב הבא.

מארק האמשיק שחקן נאפולי. GettyImages
שני שערים העונה באירופה, שניהם נגד הקבוצה מארצו. מארק האמשיק/GettyImages

סטיאווה בוקרשט - דינמו קייב 2:0
לדינמו קייב: אנדריי ירמולנקו (71), ירמיין לנס (90)

ריו אבה - אולבורג 0:2
לריו אבה: יונתן דל ואלה (59 ו-79)

פאוק סלוניקי - גנגאן 2:1

אייל גולסה (53 דקות בהרכב) וחבריו הודחו בידי הקבוצה מתחתית הליגה הצרפתית. פאוק סלוניקי עלתה בידיעה שהיא חייבת ניצחון, אבל כבר אחרי שבע דקות קלודיו בובו הימם את הקהל בטומבה והעלה את גנגאן ליתרון. סטפנוס אתנאסיאדיס איזן בפנדל בדקה ה-22, אלא שפאוק לא מצאה את הדרך לכבוש את השני ובדקה ה-83 נענשה כשבובו השלים צמד עם שער נהדר. אחרי ההדחות של סנט אטיין וליל, דווקא גנגאן הצילה את כבוד הצרפתיות במפעל.

פיורנטינה - דינמו מינסק 2:1
לפיורנטינה: מרקו מארין (87). לדינמו מינסק: סרגיי קונצבוי (39), נמניה ניקוליץ' (55)

קלודיו בובו שחקן גנגאן. AP
הדיח את פאוק. קלודיו בובו/AP

מטאליסט חרקוב - לוקרן 1:0
ללוקרן: אמבאיי ליי (16)

לגיה ורשה - טרבזונספור 0:2
ללגיה: פתיח אוזטורק (22, עצמי), אורלנדו סה (56)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully