וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: השער הנפלא של ניימאר

כוכב ברצלונה פגש במשחק נגד פריס סן ז'רמן את החברים מנבחרת ברזיל, שאב השראה וסיפק שער נהדר שהזכיר את הביצועים שלו במדי הסלסאו. הרגע הגדול של ניימאר, בערב בו השלישייה של הקטלאנים התחברה

המהלך המדויק - ניימאר. רויטרס, מערכת וואלה
המהלך המדויק - ניימאר/מערכת וואלה, רויטרס

זה בדיוק המשחק לו ברצלונה חיכתה. לואיס אנריקה סופג ביקורות? התשובה ניתנה עם 1:3 ביתי על פריס סן ז'רמן, הבטחת המקום הראשון לקראת הגרלת שמינית גמר ליגת האלופות וניצחון ראשון במשחק גדול. ליאונל מסי, לואיס סוארס וניימאר לא מצליחים לשחק יחד? הנה כל השלישייה כובשת לראשונה העונה באותו משחק.

מבין שלושת השערים, זה של ניימאר היה היפה מכולם. קפטן נבחרת ברזיל קיבל הרבה אהבה מחבריו לסגל הסלסאו שהגיעו עם פריס סן ז'רמן לקאמפ נואו. לוקאס מורה, דויד לואיז וטיאגו סילהה חיבקו ונישקו אותו במהלך לחיצות הידיים הרשמיות, כשהאחרון גם דאג לעצור את המשחק כאשר ניימאר נפגע. בדקה ה-41, צמד הבלמים הברזילאי אפילו סלל עבור החבר מסלול פנוי לעבר השער. ניימאר זיהה את הפרצה וניצל זאת בצורה מושלמת.

חמישה שחקנים לבנים הקיפו את ניימאר, אבל הטאלנט של ברצלונה לא ספר אותם. הוא שלח מבט לעבר הכדור, פגש אותו בצורה מושלמת עם כף רגלו הימנית מ-20 מטרים ויצר בבעיטה מסובבת וחכמה זווית קשתית כזו שלא הותירה לשוער סלבטורה סיריגו כל סיכוי. הכדור המדויק עבר בין ידו המושטת של סיריגו לבין הקורה השמאלית שלו. כי ניצחון הוא לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

זה היה שער קלאסי של ניימאר מנבחרת ברזיל, רק הפעם במדי ברצלונה. המהפך הושלם ולפ.ס.ז' לא הייתה דרך למנוע את הפסד הבכורה שלה העונה בכל המסגרות. 15 שערים היו לניימאר ב-41 משחקים רשמיים בעונה הקודמת שלו, עונת הבכורה בברצלונה. העונה יש לו כבר 14 שערים ב-18 משחקים בלבד. למי שעדיין לא הבין, גם הוא בדרך להפוך למפלצת שערים. הגנת פ.ס.ז' תוכל להעיד על כך.

בחרו את המהלך המדויק שלכם ותוכלו לזכות בפרסים

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully