וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: שני משחקים בסוף השבוע

רמת השרון תארח ביום חמישי את מזכרת בתיה, שתי הקבוצות מחפשות לחזור למסלול הניצחונות. בחיפה, האנדרדוגס ינסו להישאר בלתי מנוצחים כשיפגשו את פתח תקוה

כריס דייויס פתח תקוה טרופרס מול חיפה אנדרדוגס. ליגת הפוטבול הישראלית, מערכת וואלה! NEWS
האנדרדוגס יישארו על 0 בטור ההפסדים? חיפה מול פתח תקוה במפגש קודם/מערכת וואלה! NEWS, ליגת הפוטבול הישראלית

בסוף השבוע יתקיים עוד מחזור בליגת הפוטבול הישראלית, עם שני משחקים. ביום חמישי יארחו פטישי רמת השרון (2:1) את מזכרת בתיה סילברבקס (2:1). הסילברבקס בעיצומו של רצף משחקים קשה, שהתחיל בשבוע שעבר נגד האריות, ממשיך השבוע גד הפטישים ומסתיים בשבוע הבא נגד המורדים. עם זאת, במזכרת בתיה צריכים להיות מעודדים ממשחק צמוד יחסית נגד האריות, ומקווים להמשיך את הטרנד נגד הפטישים. מנגד, להאמרס רצף של שני הפסדים לשתי הקבוצות שכרגע הכי חזקות בליגה, והם מחפשים לחזור למסלול הניצחונות. מצ'-אפ חשוב: המשחק האווירי של הפטישים עבד יפה נגד המורדים והסילברבקס התקשו מול המתקפה האווירית של האריות.

ביום שישי ב-10:00 יארחו חיפה אנדרדוגס (0:2) את פתח תקוה טרופרס (2:1). חיפה כבר ניצחה את פתח תקוה העונה במשחק הפתיחה שלה וטרם הפסידגה. בניצחונות, עד כה התתקפה לא כיכבה והאנדרדוגס רוצים לנצל את השלבים המוקדמים של העונה כדי לוודא שהכול עובד כמו שצריך. הטרופרס יחוזקו עם שובו של כריס דייויס למגרשים, ואחרי ניצחון בכורה בשבוע שעבר, רוצים להמשיך את המומנטום במשחק חשוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully