וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: השער שהדיח את ליברפול

רגל שמאל האימתנית של פביאן פריי, האיש שהבקיע על אדמת אנגליה גם מול מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם, היא שהפילה את ליברפול על הקרשים ומנעה מההיסטוריה לחזור על עצמה. הרגע שבו באזל ופאולו סוזה השתיקו את אנפילד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההיסטוריה חזרה על עצמה אמש (שלישי) באנפילד, רק לא כמו שאוהדי ליברפול קיוו. עשור ויום לפני כן, ב-8 בדצמבר 2004, סטיבן ג'רארד כבש את השער המכריע במחזור האחרון של שלב הבתים וסלל את הדרך למסע הקסם שהסתיים בזכייה הבלתי נשכחת בליגת האלופות. גם הפעם ג'רארד כבש לקראת הסיום, אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי. השער הגורלי, לצערה של ליברפול, הובקע במקרה הזה דווקא לרשתה.

פביאן פריי לא מרבה להבקיע, בטח לא במסגרת האירופית. הוא לא כבש שער ממהלך פתוח (כל מה שהוא לא פנדל או כדור חופשי) מאז פברואר, ועד לדקה ה-25 במשחק החשוב באנפילד. באותה דקה, הקשר בן ה-25 החליף מסירות עם לוקה זופי, קיבל ממנו את הכדור בחזרה ואז, מ-18 מטרים, הניף את רגל שמאל ובעט כדור חד ושטוח שטס בדיוק בין שני בלמי ליברפול ולא הותיר כל סיכוי לסימון מיניולה. השוער הבלגי הואשם בשערים רבים שספגה ליברפול לאחרונה, אך הפעם גם אליו קשה לבוא בטענות. הוא יכול היה רק להסיט מבט שמאלה בזמן שהכדור נחת בנקודה המדויקת של פינת שערו.

בזמן שאוהדי ליברפול נותרו בהלם, פריי חגג את שערו הראשון העונה. הוא הבקיע אותו בבעיטה היחידה שלו במהלך המשחק. אחר כך הוא גם הזכיר לכולם שלמרות שהוא לא סקורר מדופלם, את המגרשים באנגליה הוא דווקא אוהב. בספטמבר 2011 הוא כבש ב-3:3 של באזל באולד טראפורד מול מנצ'סטר יונייטד בשלב הבתים של ליגת האלופות, ובאפריל 2013 מצא את הרשת גם בווייט הארט ליין, שם באזל סיימה ב-2:2 מול טוטנהאם לפני שהדיחה אותה בגומלין של רבע גמר הליגה האירופית.

גם באנפילד השער של פריי הניב תוצאת תיקו, שכן ליברפול הצליחה כאמור להשוות ל-1:1. אבל היה זה תיקו שכולו ניצחון. פאולו סוזה, מאמן מכבי תל אביב בעונה שעברה, רשם הישג נהדר עם באזל ויהיה גם בשמינית גמר ליגת האלופות. ליברפול, מנגד, נפרדה מהמפעל היוקרתי כבר בשלב הבתים, בדיוק כמו שקרה לה בהשתתפות הקודמת ב-2009/10. הכול בגלל רגע אחד מדויק של הקבוצה היריבה. כי ניצחון הוא לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

צפו במהלך המדויק של באזל

בחרו את המהלך המדויק ותוכלו לזכות בפרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully