וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סל ניצחון קריטי לטל קרפלס ביורצ'אלנג'

9.12.2014 / 23:58

אקס מכבי ראשון לציון השתלט על כדור חוזר והעלה עם הבאזר את רובינארי הרומנית אל הטופ 16 של המפעל האירופי השלישי בחשיבותו, עם ניצחון 72:73 על קורמנד ההונגרית. צפו במהלך

טל קרפלס שחקן כדורסל.
מככב. טל קרפלס

סלי ניצחון דרמטיים הם עניין שבשגרה בכדורסל העולמי, אבל מתי בפעם האחרונה ראיתם שחקן ישראלי קולע סל ניצחון שמעלה את קבוצתו לשלב הבא במפעל אירופאי? טל קרפלס ורובינארי הרומנית אירחו הערב (שלישי) את קורמנד ההונגרית במסגרת המחזור החמישי בשלב הבתים של היורוצ'אלנג', כשניצחון מעלה אותם אל הטופ 16 של המפעל.

הפורוורד הישראלי, שמחזיק בדרכון רומני, היה מצוין מפתיחת המשחק, אבל רגע השיא שלו הגיע בשניות הסיום. במצב של 71:72 להונגרים חדר הגארד האמריקאי גיורדן ווטסון אל הסל והחטיא, הכדור הגיע לקרפלס, שזרק כשעל השעון עשיריות בודדות והכדור נכנס. החגיגה באולם ברובינארי הייתה מושלמת כשכל שחקני הקבוצה רצים אל הישראלי שהעלה את קבוצתם באופן מעשי אל השלב הבא. הפורוורד סיים את המשחק עם 12 נקודות, והשווה את שיא העונה שלו במפעל.

קרפלס (24, 1.95) הוא תוצר מחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון, שאת ההזדמנות הראשונה שלו בקבוצת בוגרים קיבל באליצור יבנה בלאומית בעונת 2009/10, ורשם מספרים טובים מאוד. בעונה שלאחר מכן שיחק שישה משחקים בליגת העל במדי ראשון לציון, אך חזר במהלך העונה ליבנה. בעונת 2011/12 עבר לעירוני נס ציונה בה שיחק שנתיים ואף עלה עם הקבוצה לליגת העל בסיום עונת 2012/13. בעונה שעברה ניצל את הדרכון הרומני שלו כשחתם ברובינארי, עמה זכה בגביע הרומני ורשם 7.8 נקודות ו-3.1 ריבאונדים בממוצע למשחק.

לחצו על הלינק כדי לצפות בוידאו:
http://www.digisport.ro/Sport/BASCHET/VIDEO+Victorie+dramatica+Energia+Targu+Jiu+a+invins+maghiarii

  • עוד באותו נושא:
  • טר קרפלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully