וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: נייט מילר גמר את העונה

קפטן הסגולים פונה לבית החולים לאחר ההפסד 83:69 למכבי חיפה והתברר כי הוא סובל מקרע בגיד אכילס. הפורוורד רשם 12.8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק

נייט מילר שחקן עירוני נהריה. מגד גוזני
העונה שלו כבר הסתיימה? נייט מילר/מגד גוזני

עירוני נהריה רשמה אתמול (שלישי) את הפסדה התשיעי העונה כשהובסה 83:69 בבית על ידי מכבי חיפה. המכה הגדולה שנפלה על נהריה הגיעה לקראת סיום הרבע השני כשנייט מילר שעלה לסל נחת רע מאוד על הרגל וירד לחדר ההלבשה לטיפול, והבוקר התברר כי הוא גמר את העונה.

מילר פונה לבית החולים עם חשש לפגיעה חמורה בגיד אכילס, והבוקר התברר כי החשש הזה התאמת והשחקן סובל מקרע שבעקבותיו הוא לא יוכל לשוב לשחק העונה. בנהריה יחלו בחיפושים באופן מיידי כדי לחפש מחליף לשחקן. ג'וליאן מבונגה ששב לכושר עשוי לתפוס את מקומו בשלב הראשוני.

מילר (27, 1.93) הוא בוגר אוניברסיטת בואלינג גרין משנת 2010, כשבעוענת הבכורה שלו באירופה הגיע ליקנעם/מגידו מהלאומית מהליגה השלישית בספרד. בעונת 2011/12 היה לכוכב של מכבי באר יעקב שכמעט ומנעה מהפועל תל אביב עלייה לליגת העל, ובעונה שלאחר מכן הגיע לעירוני נהריה, בה משחק עד היום. בעונה שעברה העלה את הקבוצה לליגת העל עם 20.7 נקודות, 8.4 ריבאונדים ו-4.3 אסיסטים. העונה מונה לקפטן הקבוצה והפך לאחד השחקנים המשמעותיים בסגל עם 12.8 נקודות, 8 ריבאונדים ו-3.6 אסיסטים בממוצע למשחק.

נהריה מסיימת את הסיבוב הראשון במקום ה-11, ללא קשר למשחקה של מכבי אשדוד מחר נגד בני הרצליה. הקבוצה תפתח את הסיבוב השני בשבוע הבא במשחק חוץ קשה מאוד מול הפועל ירושלים בארנה, ותחזור למשחק ביתי נגד הפועל תל אביב. נהריה תפגוש בעוד כשבועיים את ברק נתניה מהלאומית בשמינית גמר גביע המדינה.

עדכון ראשון: 9/12, 23:19

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully