וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין רוצה להעביר את וויליאמס, לופז וג'ונסון בטרייד

הנטס מאסו בטריו המאכזב, שנחשב ליקר ב-NBA ולא מצליח להוביל את הפרויקט הנוצץ של פרוחורוב להישגים. ב-ESPN טוענים: המטרה אינה לקצץ, אלא להנחית כוכבים בסדר גודל דומה

שחקני ברוקלין נטס דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון. Maddie Meyer, GettyImages
בדרך החוצה? וויליאמס וג'ונסון/GettyImages, Maddie Meyer

רק לפני משלוש שנים הושק הפרויקט הנוצץ של ברוקלין נטס: עם אולם חדש, שלושה כוכבים גדולים וכסף שנשפך כמים, הבעלים המיליארדר מיכאיל פרוחורוב הרשה לעצמו לפנטז אפילו על אליפות. שנה עברה, ונראה שהחבילה תתפרק בקרוב. ברשת ESPN מדווחים הערב (שלישי) כי הנטס יציבו את שלושת הכוכבים הגדולים של הקבוצה - דרון וויליאמס, ברוק לופז וג'ו ג'ונסון - ברשימת המועמדים לטרייד. בכך, הקדנציה של הטריו המאכזב עשוי להסתיים מוקדם מהצפוי.

הנטס, שלא עמדו בציפיות בעונה שעברה והודחו בסיבוב השני בפלייאוף על ידי מיאמי, פתחו גם את העונה הנוכחית במומנטום רע, ואחרי 19 משחקים, מאזנם עומד על 8:11 בלבד, אף שהפיירול שלהם מוערך בכ-94 מיליון דולר העונה בלבד. לפי שעה אין טריידים קונקרטיים שעומדים על הפרק בנוגע לשלושתם, על פי ESPN, אך אפשר לשער שיהיו קופצות רבות על כל אחד מהם.

מיכאיל פרוחורוב. Oleg Nikishin, GettyImages
רוצה הישגים, ועכשיו. פרוחורוב/GettyImages, Oleg Nikishin

גורמים בנטס הכחישו כי מדובר בניסיון לקצץ במשכורות, והדגישו כי מנטליות ה"ניצחונות-עכשיו" עדיין תקפה. הנטס מקווים שיוכלו להנחית כמה שמות גדולים במקום השלושה, או לפחות במקום אחד מהם. לוויליאמס נותרו שנתיים נוספות בחוזה המקסימום בו הוא מחזיק, והוא עתיד להרוויח על פני תקופה זו כ-43.3 מיליון דולר. ללופז, שחתם ב-2012 על חוזה מקסימום של 60 מיליון דולר לארבע עונות, יש אופציית יציאה בתום העונה הנוכחית. הסנטר, שמעמיד ממוצעים של 16.1 נקודות ו-6.2 ריבאונדים העונה, מרבה להיפצע והופיע ב-96 משחקים בשלוש העונות האחרונות.

הצלע השלישית בטריו, ג'ו ג'ונסון, מרוויח העונה 23.2 מיליון דולר והוא המשתכר השלישי הכי גבוה ב-NBA כולה. בסך הכל, השלושה מרוויחים העונה 58.7 מיליון דולר ונחשב לטריו היקר ב-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully