וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: קרית אתא שרדה מותחן, קרית גת עדיין בפסגה

גיא דותן הוביל את קרית אתא למקום השני עם 103:109 על נתניה, אחרי שתי הארכות ודרמה גדולה. הצגה של אלעד הופמן סייעה לקרית לנצח 83:90 את רמת גן. טריפל דאבל לקזרנובסקי

אלעד הופמן שחקן עירוני אשקלון. יותם רונן
הצגה ששווה מקום ראשון. אלעד הופמן/יותם רונן

המחזור השמיני בליגה הלאומית, ששוחק הערב (שלישי) במלואו, סיפק דרמות למכביר. בסופו של המחזור נותרה קרית גת במקום הראשון אחרי ניצחון לא קל על עירוני רמת גן, קרית אתא כבשה את המקום השני אחרי מותחן גדול מול ברק נתניה ועפולה שלישית אחרי שגירדה ניצחון על רמת השרון.

אלעד הופמן הציל את המוליכה מקרית גת מהפסד שני העונה, כשדייק בשלוש זריקות מהקו 25 שניות לסיום המשחק מול עירוני רמת גן וכפה הארכה. בתוספת הזמן הוא השתלט על העניינים, סיים את תצוגת היחיד עם 29 נקודות, ובסופו של דבר הבטיח לקרית גת ניצחון 83:90. גם 33 נקודות של קוואמה וון ודאבל-דאבל מרשים של בן אלטיט (14 נקודות ו-14 ריבאונדים) לא הספיקו לרמת גן, שקיבלה תרומה דלה הפעם מדראגן בנדר (5 נקודות ו-8 ריבאונדים.

תמיר בלאט שחקן נבחרת הנוער. ברני ארדוב
עוד משחק טוב. בלאט/ברני ארדוב

הדרמה הגדולה של הערב התרחשה בקרית אתא, שם אליצור המקומית הצליחה במזל גדול לחמוק מהפסד ביתי לברק נתניה. בסיום זה נגמר ב-103:103 קצבי ומותח, אך ההכרעה לא הושגה לפני ששוחקו שתי הארכות: את הראשונה כפה גיא דותן עם שתי קליעות מדויקות מהקו, את השנייה דאליס ג'וינר עם שתיים משלו מהעונשין, ושם כבר ג'וליאן מילס דאג, שסיים עם 23 נקודות ו-13 ריבאונדים, דאג לסגור עניין. גיא דותן הצטיין עם 23 נקודות ו-11 אסיסטים, בעוד אצל נתניה דניאל דנינו בן ה-17 סיפק 11 נקודות, חלקן במאני טיים.

עפולה הצליחה לגרד ניצחון 87:91 על רמת השרון בזכות דאבל דאבל של דייויד לאבו (25 נקודות, 14 ריבאונדים), כשגם 16 נקודות של תמיר בלאט לא עצרו אותה.

אנטון קזרנובסקי רשם משחק שיא עם 17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים ב-82:101 הקליל של גליל עליון על אליצור יבנה, שעדיין נשענת רק על זר אחד בסגל.

תוצאות נוספות:

אליצור רמלה - אליצור אשקלון 105:97

הפועל מגדל העמק - מכבי רעננה 71:78

מכבי הוד השרון - הפועל כפר סבא 92:67

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully