וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת אישרה את החמרת הענישה על אירועי אלימות בספורט

הצעתו של ח"כ יואל רזבוזוב עברה ברגע האחרון. לפי ההצעה מי שיבצע עבירה בנסיבות מחמירות, דינו מאסר עשר שנים או כפל העונש הקבוע לעבירה. רזבוזוב: "יש צורך ממשי בחוק"

יואל רזבוזוב. קובי אליהו
ח"כ יואל רזבוזוב/קובי אליהו

חרף פיזורה של הכנסת, חבר הכנסת יואל רזבוזוב הצליח להעביר את הצעת החוק שלו למניעת האלימות בספורט. המשמעות היא שאל חוק איסור האלימות בספורט תצורף הוראה לפיה מי שביצע עבירות מסוימות מהעבירות המנויות בתוספת הראשונה לחוק, בנסיבות מחמירות, דינו מאסר עשר שנים או כפל העונש הקבוע לעבירה, הכול לפי העונש הקל יותר. מוצע כי עבירות בנסיבות מחמירות יהיו כאשר ביצוע העבירה נעשה בקשר לאירוע ספורט, במהלך אירוע ספורט או בסמוך לו, או כאשר מבצע העבירה או מי שהעבירה נעבירה כלפי היה בדרכו לאירוע ספורט או ממנו.

ממנהלת ליגת העל בכדורגל נמסר הערב: "המנהלת מבקשת להודות ליו"ר שדולת הספורט בכנסת, ח"כ יואל רזבוזוב, שבמהלך בזק של חקיקה, תוך רתימת כל המפלגות בבית ,העביר את תיקוני החקיקה החשובים האלה ביחד עם המנהלת. אנו בטוחים כי החקיקה תסייע לגורמי החוק להכביד את היד על אותם אלה המבקשים להרוס את המשחק של כולנו".

ח"כ יואל רזבוזוב אמר אתמול: "מקרי אלימות אשר מתרחשים ברחוב, הם עבירות חמורות, אבל הם לא יוצרים את אותה השפעה שלילית, כמו כשהם קורים במגרשי הספורט. רק אתמול שחרר בית המשפט את אותו חוליגן, שהתפרץ למגרש ותקף את ערן זהבי באירועי הדרבי התל אביבי בכדורגל, על אף שסירב להביע חרטה על מעשיו, ורק ערעור על ההחלטה השאיר אותו יום נוסף במעצר. היום ברור יותר מתמיד שיש צורך ממשי בחוק זה, על מנת להגביר את ההרתעה. בזכות החוק, עוברי עבירות של אלימות בספורט מכל סוג שהוא, ייענשו בחומרה. לשמחתי, חברי הכנסת ראו את חשיבות החוק ואת הפוטנציאל שבו להפחתת אירועי האלימות בספורט, והעבירו אותו להמשך הליך החקיקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully