וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו סובחי: "התואר הזה ייתן לנו דחיפה לעלות לליגת העל"

הבעלים של בני לוד חגג תואר היסטורי, ולא שכח לעקוץ את בני יהודה על משחק הליגה: "בלי הפנדל ההוא, הם לא היו כובשים גם עוד 100 שנה". אבוקסיס: "בניצחונות הכי גדולים לא שיחקנו ככה"

one

בני לוד חגגה הערב (שלישי) תואר היסטורי, כאשר הניפה את גביע הטוטו של הלאומית אחרי ניצחון 0:2 בגמר על בני יהודה. עבור הלודאים הייתה זו נקמה ספורטיבית בבני יהודה, שניצחה אותם בליגה לפני כשבועיים וחצי, באותו משחק בו הייתה מהומה גזענית מכוערת. הפעם האחווה שררה, בצילום משותף לפני המשחק ובלחיצות ידיים ופרגון בסיום.

מחמוד עבאס, קשר בני לוד שנפצע במשחק הקודם נגד בני יהודה וספג יריקות וקללות מהקהל בבלומפילד, הגיע עם קביים והיה ראשון העולים על הפודיום כדי לקבל את המדליות. עבאס גם נקרא על ידי הקפטן סאלם אבו סיאם והניף יחד איתו את הגביע הראשון בתולדות המועדון.

שחקני בני לוד חוגגים זכייה בגביע הטוטו. יוסי ציפקיס
יש גביע ראשון. בני לוד/יוסי ציפקיס

אבו סובחי, הבעלים של בני לוד, צהל בסיום: "אני שמח על התואר הראשון שלנו, אחרי 13 שנים שאני הבעלים של הקבוצה. אני מודה לקהל שהגיע מהצפון כדי לעודד אותנו, אני מוריד בפניהם את הכובע. במשחק הליגה בני יהודה קיבלו פנדל שלא היה. בלעדיו, גם עוד 100 שנה הם לא היו מבקיעים. היום נטרלנו את בני יהודה, שוער שלא ספג 10 משחקים קיבל היום גולים. כל הקהל התנהג למופת, אני שמח בשביל כולם. בעזרת השם, התואר הזה ייתן לנו דחיפה לעלות לליגת העל. זה הכי חשוב עכשיו".

המאמן המאושר סלימאן אזברגה, שריצה עונש הרחקה וישב ביציע, אמר: "ברוך השם שהמשחק נגמר בשקט, לא היו בעיות ביציעים והיה משחק ספורטיבי מאוד. הוכחנו שיש לנו קבוצה מצוינת, קבוצה שיודעת לשחק כדורגל ולא משנה נגד מי. השחקנים עשו עבודה מצוינת גם בלי מאמן על הקווים. ראינו קהל נהדר שעודד מהדקה הראשונה ועד הסוף. הגענו בצדק לגמר ולקחנו אותו בצדק. זה התואר הראשון, אני מקווה שהתואר השני יהיה עלייה לליגת העל. אני רק לא מבין למה דחו לי את עונש ההרחקה להיום, הקבוצה שלי צריכה אותי. במקרים קודמים נתנו למאמנים להיות על הקווים במעמד כזה, כמו לאייל לחמן. אבל לא משנה, אני עם הפנים לליגה, למרות שאין לנו זמן מנוחה לפני מכבי הרצליה בשישי. אני מקווה שנסגור סיבוב ראשון עם 30 נקודות. המטרה שלנו היא עלייה לליגת העל, חד וחלק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סלימאן אזברגה מאמן בני לוד מונף. יוסי ציפקיס
גאה בשחקנים שהסתדרו בלעדיו. סלימאן אזברגה/יוסי ציפקיס

צליל חתוכה שהצטיין בין הקורות של בני לוד אמר: "הכי חשוב היה לבוא ולקחת את הגביע. בניגוד לשנים האחרונות, הפעם באנו מפוקסים. שמנו הכול בצד ועשינו את העבודה. כשאני על המגרש לא מעניין אותי כלום. אני שמח שכשהקבוצה הייתה צריכה אותי, עזרתי לה".

סלים טועמה: "מה מיוחד בגביע הזה? זו קבוצה מהעיר שלי, מהעיר שנולדתי בה. זו רק תחילת הדרך ואני מקווה שעכשיו נצליח לעשות את מה שאנחנו רוצים - לעלות ליגה. תמיד אמרתי שהתשובה הכי טובה היא על המגרש. אין לנו זמן לחגוג, יש משחק חשוב נגד מכבי הרצליה כבר ביום שישי".

שחקני בני לוד עם מחמוד עבאס הפצוע (מימין). יוסי ציפקיס
התכבד בהנפה והצטרף לחגיגות. מחמוד עבאס הפצוע עם חבריו/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה: "בהתחלה לא היינו מרוכזים, ספגנו שער תוך משהו כמו 15 שניות. אחר כך היה פנדל שהבנתי שלא היה, למרות שאני גם חשבתי בהתחלה שנגיעת היד הייתה בתוך הרחבה. ובכל זאת, גם בניצחונות הכי גדולים שלנו לא שיחקנו ככה. תקפנו ותקפנו, היה כדורגל מצוין שלנו, אבל הכדור לא נכנס. אמרתי לשחקנים שאני גאה במשחק שלהם, למרות דקות הפתיחה שזה היה חוסר ריכוז. מגיע מברוק לבני לוד. קשה להגיד שהקבוצה הטובה על המגרש ניצחה, אבל הם עשו את כל הדרך. אנחנו נלך קדימה לליגה. מגיע גם לקהל שלנו כל הכבוד, שלא נגרר לשום פרובוקציה והתמקד בעידוד".

- יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. יוסי ציפקיס
אף אחד לא נגרר לפרובוקציות. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully