וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלה שוחרר מביה"ח ואמר בחיוך: "מתכונן לשחק באולימפיאדה"

כדורגלן העבר האגדי היה מאושפז מאז ה-24 בנובמבר בגלל זיהום בגופו. אמר: "זה לא משהו שציפיתי לו, אבל אני לא פוחד למות. רוצה להודות לרופאים, לאלוהים ולמי ששלח איחולי החלמה"

כדורגלן העבר, פלה, על כסא גלגלים. רויטרס
בריא ושלם. פלה עוזב את בית החולים/רויטרס

פלה, אגדת הכדורגל של ברזיל, שוחרר היום (שלישי) מבית החולים בסאו פאולו, בו היה מאושפז מאז 24 בנובמבר. מלך המונדיאלים, שהוביל את נבחרת ברזיל לשלוש זכיות בטורניר הגביע העולמי, הדאיג את עולם הכדורגל כולו כאשר הועבר למחלקת טיפול נמרץ בשל זיהום שנוצר בגופו לאחר ניתוח להסרת אבנים בכליות, אלא שמצבו השתפר והוא צפוי לחזור לביתו ולהמשיך לכהן כשגריר של הענף ברחבי הגלובוס.

במסיבת עיתונאים מחוייכת, כדורגלן העבר בן ה-74 אמר היום: "אני בריא ושלם. אני רוצה להודות לרופאים שטיפלו בי, זה היה מאבק אמיתי. אני רוצה להודות גם לאלוהים ולכל החברים ששלחו איחולי החלמה. זה לא משהו שציפיתי לו, אבל אני לא פוחד למות".

פלה סיכם בחיוך: "קיבלתי הודעות מסין, מפקיסטן, כמעט מכל מדינה באירופה. זה מאוד מספק לדעת שכל כך הרבה אנשים ברחבי העולם תמכו בי וקיוו שמצבי ישתפר. עכשיו אני מתכונן לאולימפיאדה. בטורניר הכדורגל מותר לשלושה חריגי גיל לשחק בכל נבחרת ואני אהיה אחד מהם בנבחרת ברזיל".

  • עוד באותו נושא:
  • פלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully