וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי אשדוד ניצחה את בני הרצליה 78:83

נועלת הטבלה השיגה את ניצחונה השני העונה, גם הוא בחוץ, בזכות רבע אחרון גדול. הרצליה ממשיכה לצלול לתחתית הטבלה. קרטיס קלי הצטיין עם 17, 20 של ג'וש סלבי לא הספיקו

זאק רוזן שחקן מכבי אשדוד. מגד גוזני
מנצחים רק בחוץ. זאק רוזן/מגד גוזני

מכבי אשדוד רשמה הערב (רביעי) את ניצחונה השני העונה בליגת העל, אחרי שגברה 78:83 על בני הרצליה בחוץ. אחרי חמישה הפסדים רצופים, ליאור ליובין סוף סוף יכול לנשום לרווחה, לפחות עד השבוע הבא. בזכות הניצחון השתוותה אשדוד לנהריה, שמדורגת מעליה בטבלה עם 13 נקודות. מנגד, בני הרצליה המאכזבת, ששוב הוכיחה עד כמה מדובר בסגל הפכפך ובלתי צפוי, נצמדת לשתי המדורגות אחרונות בטבלה.

קרטיס קלי הצטיין עם 17 נקודות, ג'יימס נאנלי נתן תפוקה מצוינת במשחקו השני בקבוצה עם 10 נקודות ו-11 ריבאונדים, וזאק רוזן היה האיש של אשדוד במאני טיים, עם 15 נקודות כולל שלשות גדולות שדאגו למהפך ברבע האחרון. אצל הרצליה, שכבר הובילה בתשע נקודות ברבע השני, בלט ג'וש סלבי עם 22 נקודות. יובל נעימי הוסיף 18 וג'ספר ג'ונסון תרם 15 - כולן ברבע הראשון.

שחקני בני הרצליה ג'וש סלבי, יובל נעימי. מגד גוזני
דבוקים לתחתית. נעימי וסלבי/מגד גוזני

מהלך המשחק

ג'ספר ג'ונסון להט ברבע הראשון, צלף מכל מקום, הגיע ל-16 נקודות והוביל את הרצליה ליתרון 20:25 בתום הרבע הראשון. איוון אסקה המשיך לעשות ככל העולה על רוחו ברבע השני, ומהצד השני ג'ספר ג'ונסון נותר על 15 נקודות במשך דקות ארוכות. היתרון של הרצליה הלך וקוזז, ושלשה של זאק רוזן קבעה 36:37 בהפסקה.

ג'וש סלבי איפס את הידית ברבע השלישי, והרצליה פתחה פער של תשע נקודות. למרות זאת, אשדוד שמרה על מרחק סביר. עבירה מטופשת של זליקוביץ' אפשרה לזאק רוזן לדייק פעמיים מהקו ולקבוע 53:59 להרצליה בתום הרבע. אשדוד המשיכה לנגוס בפער בתחילת הרבע הרביעי. ג'ונסון ניסה שוב ושוב לקלוע מחוץ לקשת, אך הכדורים זלגו החוצה, ושלשת מומנטום של זאק רוזן השלימה את המהפך וקבעה 65:66 לאשדוד. רוזן המשיך לצלוף ונאנלי הצטרף אליו. ביחד הם המשיכו את הריצה של אשדוד, שעלתה ליתרון 10, ממנו הרצליה לא הצליחה לחזור. 78:83 לאשדוד בסיום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
seperator

קלעו למכבי אשדוד: קרטיס קלי 17, זאק רוזן ואיוון אסקה 15 כל אחד, טרל האריס 12, ג'יימס ננאלי 10 (11 ריבאונדים), רם אליאספור 6, אבי בן שימול וג'רמיין הול 4 כל אחד.

קלעו לבני הרצליה: ג'וש סלבי 22, יובל נעימי 18, ג'ספר ג'ונסון 15, מגנום רול 9, עוז בלייזר 8, אבירם זליקוביץ' 4, קייל וויבר 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully