וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-GM של הלייקרס טוען: קובי יפרוש בתום עונת 2015-16

החוזה של הסופרסטאר יסתיים בסוף העונה הבאה ומיץ' קופצ'אק אמר: "כל האינדיקציות שקיבלתי מקובי, הן שהשנה הבאה תהיה האחרונה שלו. מי שעוד רוצה לראות אותו משחק, עכשיו זה הזמן"

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
רואים את הסוף. קובי/AP

בראיון שפורסם היום (שלישי) באתר הרשמי של ה-NBA, הג'נרל מנג'ר של לוס אנג'לס לייקרס, מיץ' קופצ'אק, מספר שהוא מאמין שקובי בריאנט יפרוש בתום העונה הבאה, היא עונת 2015-16. בריאנט חתם על חוזה חדש לשנתיים נוספות בעונה שעברה, חוזה במסגרתו הוא ירוויח 48.5 מיליון דולר. לאחר מכן הקבוצה מעיר המלאכים לא תציע לו חוזה חדש והוא כנראה גם לא יחפש אתגר במקום אחר.

"כל האינדיקציות שקיבלתי מקובי, הן שהשנה הבאה תהיה האחרונה שלו", אמר קופצ'אק, "אם מישהו חושב לקנות כרטיס למשחק בעוד שלוש שנים כדי לראות אותו משחק - אני לא הייתי עושה את זה. אל תחכו, תגיעו לראות אותו העונה".

קובי בן ה-36 התחיל לפני כמה שבועות את העונה ה-19 שלו בליגה, כולן במדי הלייקרס. הוא זכה לאורך התקופה הזו בחמש אליפויות ובמשך שנים ארוכות נחשב לאחד מהשחקנים הטובים ב-NBA - יש שיגידו הטוב מכולם. יחד עם זאת, בשנים האחרונות זו לא אותה לייקרס מנצחת מפעם, ובנוסף בעונה שעברה הוא סבל מפציעה שהשביתה אותו לזמן ממושך.

לפני כשבוע קובי אמר ל-YAHOO! SPORTS ש"זה סגנון חיים, אי אפשר לברוח מזה. תמיד נהניתי מזה, מהתהליך, מהבנייה. אבל יום אחד אני אגיע לנקודה בה אני כבר לא אהנה ואז זה יהיה הסוף מבחינתי".

הלייקרס פתחו את העונה לא טוב והמאזן שלהם נכון לעכשיו עומד על 16:5. מיותר לציין שלמרות שהעונה עוד ארוכה, הקבוצה מעיר המלאכים רחוקה מאוד מתמונת עליה לפלייאוף. קובי מעמיד העונה ממוצעים של 25.2 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully