וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא צופים במחזור האחרון בליגת העל: "הקהל מצביע ברגליים"

76,209 צופים פקדו את המגרשים במחזור ה-13 והשיא, שנקבע בשנת 76, נשבר. יו"ר המנהלת יורם באומן: "המתקנים החדשים יצרו תנאים של חווית צפייה, זהו יום חג לכדורגל הישראלי"

one

בוידאו: 26,500 צופים באצטדיון סמי עופר

משחקי המחזור האחרון בליגת העל, שננעל אמש (שני) עם המשחק בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר, שברו את שיא כל הזמנים בתולדות המדינה. בסך הכל, בכל משחקי המחזור פקדו את המגרשים 76,209 צופים. השיא הקודם הושג במחזור הסיום של עונת 75/76, אז הגיעו 63,800 צופים.

יורם באומן, יו"ר המנהלת הגיב לשיא: "זהו יום חג לכדורגל הישראלי. המתקנים החדשים מעכו בצפון ועד השלמת המגרש באר שבע שנבנו הודות למאמץ משותף של משרד הספורט, הטוטו, רשויות מקומיות וההתאחדות לכדורגל יצרו תנאים של חווית צפייה הגורמת לצופים להצביע ברגלים".

באומן הוסיף: "כאן המקום שלי להודות לראשי הקבוצות שלקחו על עצמם להוריד את מחירי הכרטיסים ולהנגיש את משחקי הכדורגל לכלל הצופים בארץ. יש לזכור שלמרות שהמנהלת קבעה תקרה מקסימלית של מחיר לכרטיס, מתחילת העונה קבוצות מוכרות כרטיסים במחיר הנמוך משמעותית ממה שנקבע כתקרה עליונה ובכלל זה כניסה חופשית למשחקים".

באומן התייחס ליוזמת החקיקה של ח"כ יואל רזבוזוב, המבקשת להחמיר את הענישה כלפי פורעים במגרשים: "אנו נושאים עיניים בתקווה לעבר בית המחוקקים שישלימו היום את החקיקה שיזם ח"כ יואל רזבוזוב להחמרת הענישה כלפי גורמים עבריינים במגרשי הכדורגל בארץ ואנו בטוחים שכל חברי הכנסת וסיעות הבית שהבטיחו להתלכד ולהעביר את החוק יעמדו בהבטחתם".

אוהדי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מילאו את סמי עופר. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב
אוהדי הפועל פתח תקוה. יוסי ציפקיס
גם להם הייתה תרומה נכבדת. אוהדי הפועל פתח תקוה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully