וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלופות: ברצלונה סיימה בראשות בית ו', גם שאלקה העפילה

זלאטן חגג ראשון בקמפ נואו (15), מסי השווה (20), ניימאר השלים מהפך (41) וסוארס (77) סגר עניין בדרך ל-1:3 מרשים. מאייר נכנס כמחליף והעניק לשאלקה 0:1 על מאריבור, ספורטינג הודחה אחרי 3:1 לצ'לסי

ניימאר שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
המקום הראשון בידיהם. ניימאר חוגג/רויטרס

שלב הבתים של ליגת האלופות הגיע הערב (רביעי) לסיומו כאשר מלבד שני המשחקים בבית המוות, נערכו עוד משחקים מסקרנים. ברצלונה השלימה פעם נוספת העפלה מראשות הבית שלה, אחרי שגברה 1:3 על פריס סן ז'רמן. די מתאו ושאלקה קיבלו את הסיוע הנדרש מצ'לסי, שניצחה 1:3 את ספורטינג ליסבון, וסללה להם את הדרך לשלב הבא אחרי שהיא עצמה סיימה ב-0:1 על מאריבור.

העולות מהמקום הראשון: אתלטיקו מדריד, ריאל מדריד, מונאקו, דורטמונד, באיירן מינכן, ברצלונה, צ'לסי, פורטו.

העולות מהמקום השני: יובנטוס, באזל, לברקוזן, ארסנל, מנצ'סטר סיטי, פריס סן ז'רמן, שאלקה, שחטאר דונייצק.

זלאטן איברהימוביץ', פריס סן ז'רמן, חוגג. GettyImages
השער שלו החזיק רק חמש דקות. זלאטן/GettyImages

ברצלונה - פריס סן ז'רמן 1:3

הקרב על ראשות בית ו' החל בבום עם שער של זלאטן איברהימוביץ' שחגג על חשבון האקסית, אבל נמשך בחגיגה קטלאנית שגם קבע הפסד ראשון העונה לאלופת צרפת בכל המסגרות. ברצלונה עמדה במשימה, ולמרות שנאלצה לעשות זאת ללא דני אלבס וראפיניה המושעים, צלחה את המשוכה הגבוהה ורשמה העפלה מהמקום הראשון זו השנה השמינית ברציפות . הקרב בין שני הענקים מסי-את-איברהימוביץ' הסתיים בשער לכל אחד מהם, אבל בעוד מפח נפש של השבדי בקמפ נואו, ממש כמו בעונה הבודדה שלו במדי הבלאוגרנה. בסופו של דבר, לואיס אנריקה נקם ביריבו מאחורי הקווים לורן בלאן על ההפסד בסיבוב הקודם, ועל הדרך גם יכול לשחרר אנחת רווחה גדולה.

דקה 77: גול! לואיס סוארס סגר עניין. משחק צירופים נפלא בין מסי, צ'אבי וסוארס הסתיים בבעיטה של האחרון מתוך הרחבה. סיריגו הדף, אך סוארס היה שם כדי לדחוק מקרוב לרשת החשופה. 1:3 לברצלונה.

דקה 41: גול! איזה שער נפלא של ניימאר. אינייסטה חטף כדור במרכז המגרש, העביר לברזילאי, שהתקדם ושחרר כדור מסובב באמנות מ-30 מטר לרשת. 1:2 לברצלונה, שכרגע עולה כראש בית.

דקה 20: לא עברו חמש דקות, וברצלונה כבר השוותה. מסצ'ראנו הגביה כדור עומק מדויק לסוארס, שהמשיך כדור רוחב בנגיעה, מסי דחק פנימה מקרוב ברגל ימין. 1:1, מסי כובש את השער ה-75 שלו בליגת האלופות.

דקה 15: גול! פריס סן ז'רמן יצאה להתקפה ראשונה ועקצה. לוקאס פרץ באגף, העביר רוחב למטווידי, שהשאיר אחורה לזלאטן הבלתי מכוסה, שלא מפספס ממצבים כאלה. 0:1 לסן ז'רמן, איברה משתיק את הקמפ נואו.

אייאקס - אפואל ניקוסיה 0:4

אייאקס חיכתה וחיכתה, אבל כנראה שהיא שמרה את הטוב ביותר לסוף. ההולנדים, שלא ניצחו העונה בשלב הבתים, התפוצצו בקרב המכריע על המקום השלישי, ויתנחמו בסופו של דבר בכרטיס לליגה האירופית. בזכות הניצחון, הצליח פרנק דה בור לחמוק מלהיות חתום על הקמפיין החלש ביותר של אייאקס בליגת האלופות. הקפריסאים החביבים נפרדים מאירופה, ויחפשו בפעם אחרת את ניצחון החוץ הראשון שלי אי פעם בליגת האלופות.

דקה 74: גול! מיליק נתן את אקורד הסיום של אייאקס עם הרביעי. קלאסן שוב היה מעורב בשער, הפעם עם בישול למיליק, שסחט את הפנדל שהוביל לראשון. 0:4 לאייאקס.

דקה 53: גול! הבליץ של אייאקס נמשך. ריקרדו קישנה מצא את דייבי קלאסן במסירה יפה, שהמשיך יפה. 0:3.

דקה 49: גול! אייאקס כבר ב-0:2. מתפרצת מהירה תפסה את ההגנה של אפואל לא מוכנה, ושונה ניצל ערבוביה ברחבה כדי להשלים צמד.

דקה 45: גול! רגע לפני השריקה להפסקה, מיליק סחט עבירה מאנטוניאדס ברחבה, ושונה בעט את הפנדל פנימה. 0:1 לאייאקס.

מקס מאייר, שאלקה, חוגג. GettyImages
הילד נשלח למערכה והציל את המצב. מאייר חוגג/GettyImages

צ'לסי - ספורטינג ליסבון 1:3

למרות הרכב משני, למרות שהמשחק היה עבורה לפרוטוקול בלבד, החבורה של ז'וזה מוריניו עשתה את שלה, ועל הדרך גם סיפקה סיוע לאקס רוברטו די מתאו, שניצל את הפסד ספורטינג כדי להשיג מקום בשלב הבא עם שאלקה. השטף ההתקפי של צ'לסי, הכובשת הפורה ביותר בשלב הבתים העונה, נמשך למרות החיסורים והשינויים הרבים בהרכב, וכבר במחצית הראשונה צ'לסי אותתה על כוונותיה עם צמד. ספורטינג המאוכזב תיאלץ לקום מהקרשים בליגה האירופית.

דקה 56: גול! פברגאס הגביה כדור קרן, אובי מיקל דחק מקרוב. 1:3 לצ'לסי, שממשיכה לכבוש בקצב מסחרר בשלב הבתים.

דקה 50: גול! ספורטינג צימקה. ג'ונתן סילבה נגח, צ'ף הדף, אך הפורטוגלי המשיך לריבאונד, וכבש בנסיון השני.

דקה 16: גול! צ'לסי במצב פירוק. אנדרה שורלה קיבל כדור אחרי צירופי מסירות על קצה הרחבה, ושחרר בעיטה חזקה ושטוחה לפינה שהכניעה את רוי פטריסיו. 0:2 לצ'לסי.

דקה 7: גול! פיליפה לואיס הוכשל ברחבה על ידי ריקרדו אסגאיו, ססק פברגאס תרגם את הפנדל ל-0:1 מהיר לצ'לסי.

מאריבור - שאלקה 1:0

הרויאל בלוז שמעו על המתרחש בסטמפורד ברידג', ניסו לעשות את שלהם ולכבוש, אך רק חילוף אחד מנצח של רוברטו די מתאו, שהכניס את מקס מאייר במחצית השנייה, סייע לו בהשגת המטרה. הילד בן ה-19 ניצל שגיאה חמורה של הנדאנוביץ' בין הקורות, וסידר לשאלקה מקום בשלב הבא על חשבון הסלובנים, שלפני המשחק עוד חלמו על מקום בליגה האירופית. דודו ביטון לא נכלל בסגל של אלופת סלובניה, סינטאיהו סלליך דווקא פתח והיה לא רע, אך הוחלף בדקה ה-65, שלוש דקות לאחר הספיגה.

דקה 62: גול! החילוף של די מתאו משתלם, ובגדול. מקס מאייר, שנכנס כמחליף רק שש דקות קודם לכן, ניצל שגיאה חמורה והשמטה של הנדאנוביץ', כדי לבעוט מתוך הרחבה לרשת של מאריבור. 0:1 לשאלקה.

ססק פברגאס, צ'לסי, חוגג. GettyImages
צ'לסי סידרה לדי מתאו מקום בשלב הבא. פברגאס/GettyImages

פורטו - שחטאר דונייצק 1:1

פורטו מסיימת ללא הפסד בכל משחקיה בשלב הבתים, במשחק לפרוטוקול בלבד בפורטוגל. שחטאר דונייצק, שהייתה היחידה שלקחה נקודות מפורטו עד כה (2:2 באוקראינה) הגיעה בהרכב חסר ללא לואיז אדריאנו ודריו סרנה, אך הצליחה לתת פייט. היא גם זו שעוברת לשלב הבא.

דקה 87: גול! פורטו לא רצתה לרשום הפסד ראשון בשלב הבתים, והשיגה את מבוקשה. וינסנט אבובקר עט על הריבאונד מהרחקה לא מוצלחת של הגנת שחטאר, ובעט מתוך הרחבה לרשת בעצמה. 1:1.

דקה 51: גול! שחטאר עלתה ל-0:1. סטפננקו עלה לכדור קרן ונגח בעצמה פנימה.

אתלטיק בילבאו - באטה בוריסוב 0:1

הקרב על המקום השלישי והכרטיס לליגה האירופית הסתיים בחיוכים מצד הבאסקים. הבלארוסים השיגו את הניצחון היחיד שלהם בשלב הבתים על בילבאו, אבל הפעם חזרו לסורם. הספיגה שלהם קבעה שיא שלילי של שערי חובה בשלב הבתים (ערב המשחק באטה הייתה שווה לדינמו זאגרב ונורשלנד עם 22 ספיגות). הבאסקים, ללא קרלוס גורפגי המורחק, פיצו את אוהדיהם אחרי ההפסד הביתי המביך לקורדובה ביום שבת.

דקה 48: גול! בילבאו השיגה את השער המיוחל. כדור קרן מצא את סן חוסה, שהמשיך בעצמה מהאוויר לרשת. 0:1 לבילבאו.

שחקן בילבאו מיקל סאן חוסה חוגג. AP
יתנחמו בכרטיס לליגה האירופית. סאן חוסה חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully